تاثیر سینرژی در درمان بیماری‌های لاعلاج ۰
اشتراک گذاری مطلب

تاثیر سینرژی در درمان بیماری‌های لاعلاج

تاثیر سینرژی در درمان بیماری‌ها. ممکن است اولین چیزی که به ذهنتان خطور کند، این سوال باشد: سینرژی چیست؟ آیا نوعی داروی درمانی است؟

سینرژی به مجموع چند انرژی گویند. همه انسان‌ها دارای انرژی هستند. وقتی عده‌ای در یک مکان دور هم جمع می‌شوند، مجموع انرژی آنها، سینرژی را تشکیل می‌دهد و همیشه مقدار سینرژی از انرژی تک‌تک اعضا بیشتر است.

شاید به همین دلیل، در کارهای تیمی موفقیت بیشتری نصیب افراد می‌شود. هر چه تعداد افراد همفکر بیشتر باشد، انرژی تولید‌شده توسط آنها هم بیشتر می‌شود.

اما سینرژی چگونه باعث درمان بیماری می‌شود؟

یکی از کارهای زیبایی که ما انسانها انجام می‌دهیم، عیادت فرد بیمار است. شاید تا الان فکر می‌کردید، عیادت شخص بیمار جز وظایف شماست. ولی با خواندن این مطلب متوجه می‌شوید، عیادت از بیمار، باعث تسریع روند بهبودی می‌شود. و دلیل این امر هم، وجود سینرژی در اطراف بیمار است. 

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، انرژی جمع، همیشه بیشتر است و همین انرژی، سبب جذب موثرتر هدف می‌شود. پس بدانید:

هر گاه وارد جمعی می‌شوید، مخصوصا اگر با آن جمع ارتباط فامیلی داشته‌باشید، سینرژی موجود در آن مکان، افزایش چشمگیری می‌یابد. و این انرژی فوق‌العاده، سبب سلامتی و بالا رفتن روحیه شما می‌شود.

حال تصور کنید:

فردی در بیمارستان بستری است. انرژی این فرد، به خاطر شرایط جسمی‌اش در سطح پایینی قرار دارد. اما زمانی که دوست و فامیل به عیادت این فرد می‌روند. انرژی موجود در آن مکان به طور فزاینده‌ای افزایش می‌یابد و همین افزایش انرژی و تبدیل آن به سینرژی باعث شفای بیمار می‌شود.

البته ناگفته نماند : زمانی این انرژی سبب درمان بیماری می‌شود که افراد عیادت‌کننده با روحیه مثبت و شاد در بیمارستان حاضر شوند. فقط در این صورت است که سطح انرژی موجود در آن مکان، بالا می‌رود.

به غیر از سینرژی، احساس خوبی که فرد بیمار از دیدن اطرافیانش بدست می‌آورد هم، عامل مهمی در درمان بیماری است. وقتی بیمار در حلقه‌ای از دوستان و فامیل احاطه می‌شود، احساس امنیت و باارزشی می‌کند. احساس می‌کند دیگران دوستش دارند و همین حس زیبا به او امید بیشتری برای ادامه زندگی می‌دهد.

پس، از کنار بیماری کسانی که دوستشان دارید، به راحتی عبور نکنید. یک ملاقات ساده، توان ایجاد تغییرات مثبت بزرگی را داراست.

موفق باشید.


۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی