آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن در سال ۱۴۰۰ ۰
اشتراک گذاری مطلب

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن در سال ۱۴۰۰

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه .
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی با تأکید بر این که بانک مسکن به سنت سال های گذشته، در سال جاری چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز را اجرایی خواهد کرد، گفت:
سپرده گذاران برای شرکت در چهل و یکمین دوره قرعه کشی برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی تا پایان تیر ماه مهلت دارند.
احمدی با تأکید بر این که حداقل موجودی جهت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز در دوره جاری، 50 هزار تومان خواهد بود، گفت: بدیهی است جهت شرکت در قرعه کشی علاوه بر حفظ حداقل موجودی(50 هزار تومان)، طی 3 ماه یا 90 روز متوالی، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی در روز قرعه کشی ضروری است.
وی افزود: برای مبالغ 50 هزار تومان و بیشتر به ازای هر 10 هزار تومان در هر روز یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود .
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در بخش دیگری از صحبت های خود به جوایز چهل و یکمین دوره قرعه کشی بانک مسکن نیز اشاره کرد و گفت:
بانک مسکن به 10 نفر از دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه به قید قرعه کمک هزینه یک میلیارد ریال خرید واحد مسکونی پرداخت می‌کند. همچنین 282 نفر از برندگان به قید قرعه از کمک هزینه خرید خودرو داخلی به ارزش 400 میلیون ریال برخوردار خواهند شد.
وی افزود: 582 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی هر یک به ارزش 200 میلیون ریال نیز به دیگر شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی بزرگ حساب های قرض‌الحسنه بانک مسکن در سال جاری اعطا خواهد شد.
احمدی با بیان این که بانک مسکن علاوه بر دو‌هزار و 282 فقره کمک هزینه سی میلیون ریال خرید صنایع دستی، به 48 هزار و 482 نفر از برندگان قرعه‌کشی نیز جایزه نقدی یک میلیون تومانی پرداخت خواهد کرد، گفت:
همچنین هزاران جایزه نقدی دیگر نیز به سپرده گذاران در چهلمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در پایان تأکید کرد: سپرده گذاران از یک سو در این قرعه کشی شرکت خواهند کرد و از سوی دیگر، از سود معنوی افتتاح حساب های قرض الحسنه بهره مند خواهند شد، تا بانک مسکن را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی نظیر تجهیز و نوسازی مدارس، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، کمک به ازدواج زوجین و سایر امور، یاری کنند.

۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی