۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

این رفتارها باعث می‌شود همسرتان احساس زشتی و پیری کند. ۰

این رفتارها باعث می‌شود همسرتان احساس زشتی و پیری کند.

دخترها همیشه تو دوران دوستی یا نامزدی حس خیلی قشنگی را تجربه می‌کنند. مرد موردعلاقه آنها دائما از زیبایی و جذابیت آنها صحبت می‌کند و این دخترهای جوان فکر می‌کنند این حس برای همیشه ماندگار است. اما چند سال بعد از ازدواج، مقابل آینه می‌ایستند و از خود می‌پرسند:
آیا هنوزم زیبا هستم؟ آیا در نظر همسرم هنوز دوست‌داشتنی و جذاب هستم؟
تو چنین زمانهایی نه تنها اصلا احساس زیبایی نمی‌کنند بلکه برعکس ممکن است احساس پیری و زشتی هم کنند.
۶ کاری که زوجهای متاهل نباید در شبکه‌های اجتماعی انجام دهند. ۰

۶ کاری که زوجهای متاهل نباید در شبکه‌های اجتماعی انجام دهند.

رسانه‌های اجتماعی همه جا هستند. فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکدین ، سایت‌های دوست‌یابی، بازی و ده‌ها موارد دیگر. گاهی اوقات به قدری درگیر این رسانه‌ها می‌‌شویم که فراموش می‌کنیم در ازای استفاده از این شبکه‌ها چه چیزهای باارزشی را از دست می‌دهیم. ازدواج و روابط عاشقانه یکی از همان چیزهای باارزشی است که همیشه در خطر نابودی توسط شبکه‌های اجتماعی است.
۹ ایده تزئین تزئین دیوار که باعث جلب نگاه همه می‌شود. ۲

۹ ایده تزئین تزئین دیوار که باعث جلب نگاه همه می‌شود.

 ایده‌های کم‌هزینه اما خلاقانه تزئین دیوار با سبد حصیری و بشقاب‌های چینی.
اگر می‌خواهید دیوارهای منزل خود را به گونه‌ای تزئین کنید که نظر هر بیننده‌ای را به خودش جلب کند این مقاله را از دست ندهید.
تزئین دیوار منزل یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین تزئینات داخلی است که متاسفانه در بیشتر منازل نادیده‌گرفته‌می‌شود. اگر شما بدانید با استفاده از یک رنگ‌آمیزی مهیج و چند دکوری ساده چه تغییر بزرگی می‌توانید در منزلتان ایجاد کنید، حیرت‌زده می‌شوید.
۱۰ روش ساده برای اینکه به فرد بهتری تبدیل شوید. ۰

۱۰ روش ساده برای اینکه به فرد بهتری تبدیل شوید.

چگونه به فرد بهتری تبدیل شویم ؟
خیلی وقتها تو گیرودار مشکلات زندگی رفتارهایی از ما سر می‌زند که باعث پشیمانی و ناراحتی‌ ما می‌شود. تو چنین مواقعی از صمیم قلب خواهان این هستیم که تبدیل به فرد بهتری شویم. از خود می‌پرسیم: چگونه می‌توانم به فرد بهتری تبدیل شوم؟ ساده‌ترین راه برای اینکه فرد بهتری شوم، چیست؟
اصلا با این سن و سال توان تغییر و تبدیل شدن به فرد بهتری را دارم؟
نحوه نوشتن عنوان جذاب در یک دقیقه و هفت ثانیه. ۰

نحوه نوشتن عنوان جذاب در یک دقیقه و هفت ثانیه.

۷ ترفند قدرتمند برای نوشتن عنوانی جذاب.
اگر در حال خواندن این مطلب هستید پس به احتمال زیاد شما هم یک نویسنده هستید. برای یک نویسنده هیچ چیزی خوشحال‌کننده‌تر از این نیست که ببیند مطالبی که می‌نویسد توسط مخاطب خوانده می‌شود. اصلا هدف از نوشتن خوانده‌شدن است. ولی در این دنیای پرسروصدا چگونه می‌توان دیگران را تشویق کرد تا آنچه که می‌نویسیم را بخوانند؟
باورنکردنیه! اما این گلدان‌های زیبا با شانه تخم‌مرغ ساخته شده. ۳

باورنکردنیه! اما این گلدان‌های زیبا با شانه تخم‌مرغ ساخته شده.

ایده استفاده از شانه تخم‌مرغ.
شاید یکی از چیزهایی که همیشه دور ریخته میشه و اصلا فکرشو هم نمی‌کنیم که ممکن است کارایی جالبی برامون داشته‌باشه همین شانه تخم‌مرغ است.
از شانه تخم‌مرغ برای ساخت لوازم مختلفی استفاده میشه. گاهی با کمی تغییر شکل تبدیل به‌یک گلدون زیبا میشه گاهی با برش و رنگ‌آمیزی تبدیل به گل میشه. عده‌ای هم با خرد کردن و چسباندن آن چیزهایی به مراتب زیباتر و تزئینی میسازن.
چرا فرزندم به بچه‌های دیگر باج می‌دهد؟ ۱

چرا فرزندم به بچه‌های دیگر باج می‌دهد؟

باج دادن به بچه‌های قلدر.
یکی از اتفاقات ناخوشایند برای پدرومادرها زمانی است که می‌بینند فرزندشان به راحتی به دیگران باج می‌دهد و تسلیم خواسته‌های آنها می‌شود. این حالت را در سنین مختلف می‌توان دید.

به طور مثال کودک سه ساله‌ای که اسباب‌بازی‌های مورد علاقه‌اش را به کودک دیگر می‌دهد به امید اینکه بتواند با او بیشتر بازی کند. و یا دختر دبستانی که خوراکی‌های خود را به دوستانش می‌دهد تا با او دوست بمانند.
چگونه در هر سنی به رویاهای خود برسیم؟ ۰

چگونه در هر سنی به رویاهای خود برسیم؟

رسیدن به موفقیت در سن بالا.
مهم نیست جوان باشید یا پیر. همیشه یک سری از بهانه‌ها برای اینکه دنبال رویاهای خود نروید، وجود دارد. و سن یکی از شایعترین آنهاست. حتما شما هم جمله‌هایی مثل " اوه من واسه اینکار خیلی پیرم، دیگه از ما گذشته، حالا نوبت جوون‌ترهاست، و...." را شنیده‌اید و یا حتی ممکن است بارها تو زندگی از آن استفاده کرده‌باشید. اما خودتان بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که اینها بهانه‌ای بیش نیستند.
۱۰نکته مهم برای دستیابی به هر چیزی که در زندگی می‌خواهید. ۵

۱۰نکته مهم برای دستیابی به هر چیزی که در زندگی می‌خواهید.

۱۰ نکته برای رسیدن به هدف دلخواهتان.
رسیدن به هر چیزی که دوست دارید کار آسانی نیست. نیاز دارید بدانید روی چه مسائلی باید تمرکز کنید و از چه چیزهایی دوری کنید. خیلی وقتها علت نرسیدن شما به اهدافتان رعایت نکردن یک سری از مسائل جزئی و پیش‌پاافتاده است. موارد ساده‌ای که تاثیر به سزایی در رسیدن به هدف دارند ولی به قدری بی‌اهمیت جلوه می‌کنند که ما به راحتی از کنارشان رد می‌شویم.