۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

چگونه بدون پول ثروتمند شویم؟ ۱

چگونه بدون پول ثروتمند شویم؟

فرمول ساده برای ثروتمندشدن.
آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا افراد فقیر روز به روز فقیرتر می‌شوند؟ در حالی که ثروتمندان، ثروتمندتر می‌شوند؟ جواب این سوال بسیار ساده است. طرز فکر این دو گروه با هم متفاوت است. ممکن است این سوال برایتان پیش آید که چه ربطی بین طرز فکر و ثروتمند‌شدن وجود دارد؟ اصلا مگر بدون پول هم می‌شود ثروتمند شد؟
چرا ساخت برند مهم است؟ ۱

چرا ساخت برند مهم است؟

چرا باید برند بسازیم؟
برای فروش محصول هزاران هزار روش بازاریابی مختلف وجود دارد. اما قدرت هیچکدام از روشهای بازاریابی به ساخت برند نمی‌رسد. چرا؟؟ چرا به محض حک شدن نام برند یا مارک روی لباس، گوشی موبایل، ماشین و..... قیمت آن محصول چندین برابر محصولات مشابه‌اش در بازار می‌شود؟
چه سری در ساخت برند وجود دارد که اکثر شرکت‌ها از آن بی‌خبرند؟
چگونه کودکی مثبت‌اندیش تربیت کنیم؟ ۰

چگونه کودکی مثبت‌اندیش تربیت کنیم؟

تربیت کودک شاد و مثبت‌نگر.
بهترین هدیه‌ای که هر پدرومادری می‌توانند به فرزندشان بدهند، آموزش مثبت‌اندیشی به انهاست. مثبت‌اندیشی به کودکتان کمک می‌کند، چالش‌های زندگی را پشت‌سر بگذارد. در هنگام برخورد با مشکلات، به جای نگرانی و ترس و عصبانیت راههای مختلف را امتحان کند. خوش‌بین باشد و مشکلات را موقتی بداند. این راز موفقیت در پرورش کودکی شاد با روان سالم است.
دلیل ذهنی بیماری‌های لاعلاج چیست؟ ۱

دلیل ذهنی بیماری‌های لاعلاج چیست؟

چه افکاری سبب بیماری سرطان، زخم معده، تیروئید، سکته قلبی، تومور می‌شود؟
اگر از شما بپرسم : چند بیماری که تا به حال دیده‌اید یا تجربه کردید را نام ببرید، چه می‌گویید؟ مطمئناً بدون معطلی شروع به شمردن انواع و اقسام بیماری می‌کنید. کمی دقت کنید شما پزشک نیستید ولی با بیماری‌های زیادی آشنا هستید. چرا؟
چون از بیماری می‌ترسیم. از بیماری خاطره خوشی نداریم و همیشه چیزهایی که از آن می‌ترسیم یا یادآور درد و رنج برای ما هستند را هرگز فراموش نمی‌کنیم.
از نظر پزشکی برای هر بیماری دلایل مختلفی وجود دارد. اما یک سری از روانشناسان معتقدن ریشه بیماری جسمی در فکر و ذهن فرد قرار دارد.
چرا بعد از رژیم غذایی، بیشتر چاق می‌شویم؟ ۱

چرا بعد از رژیم غذایی، بیشتر چاق می‌شویم؟

رژیم یویو.
خیلی از افراد نام این رژیم غذایی به گوششان هم نخورده ولی آن را دیده‌اند! عجیبه اما واقعیت دارد.
ممکن است در بعضی از جشن‌های خانوادگی، فردی را دیده‌باشید که در یک زمان بسیار کم، لاغر شده. ولی همان فرد مدتی بعد از جشن، با وزنی بیشتر از قبل در مهمانی‌ها حاضر می‌شود. به این رژیم غذایی، رژیم یویو گویند.
رژیمی که در طی یک زمان کم، فرد را سریع لاغر می‌کند اما این لاغری، ماندگار نیست. و با شدتی بیشتر از قبل، چربی‌ها را بر‌می‌گرداند. ای کاش اثرات این رژیم فقط به برگشت چاقی بود. این رژیم نادرست، تاثیری به مراتب بدتر بر پوست و قلب و سلامتی فرد به جای می‌گذارند.
رسم زیبا و به‌یاد‌ماندنی روستاهای ساری در محرم. ۲

رسم زیبا و به‌یاد‌ماندنی روستاهای ساری در محرم.

رسم زیبای مازندران در محرم.

این روزها در کشور عزیز ما مراسم مذهبی ماه محرم درحال اجراست. برخلاف شهرهای بزرگی مثل تهران و مشهد و.... تعداد عزادارها و دسته‌های عزاداری در شهرهایی همچون ساری، مرکز استان مازندران کم است. به غیر از دسته‌های عزاداری اکثر مساجد این شهر در روز تاسوعا و عاشورا پذیرای هیچ مهمانی نیستند. اما.....

کسب درآمد باورنکردنی از ساخت عروسک در منزل. ۲

کسب درآمد باورنکردنی از ساخت عروسک در منزل.

ایده‌های منحصر‌به‌فرد ساخت عروسک با قلاب‌بافی.
عروسک‌سازی، یکی از شغل‌های لذت‌بخش خانگی است. کاری سرگرم‌کننده با سرمایه کم و سود بالا.
ساخت عروسک با ابزارهای مختلفی انجام می‌شود. از جوراب و نمد گرفته تا کاموا و چوب و پلاستیک. فرقی نمی‌کند مواد سازنده عروسک چی باشد. چیزی که مهم است، خلاقیت در ساخت عروسک است.
یکی از ایده‌های خلاقانه عروسک‌سازی، ساخت عروسک با قلاب‌بافی می‌باشد. بله درست شنیدید:
اشتباهی که باعث فراری دادن مردها می‌شود. ۱

اشتباهی که باعث فراری دادن مردها می‌شود.

اشتباه زنان مستقل در روابط عاشقانه.

وقتی تو جمع‌های خانوادگی هستم. یک سوال همیشه ذهنمو درگیر میکنه. بیشتر اوقات دخترهای جوون و زیبایی را تو این مهمونی‌ها میبینم که همیشه تنها هستند و به ندرت مردی جذب این دخترها میشه. اما برعکس، هستند دخترهایی که همیشه تو هر شرایطی، نظر مردها را به خود جلب می‌کنند. تفاوت این دو گروه خیلی ظریف و حساسه.

باید کمی تو رفتارهای این دو گروه دقیق شد تا به عمق مشکل پی برد.

اینستاگرام وبسایت چیکادی ۰

اینستاگرام وبسایت چیکادی

وبسایت چیکادی ، یک مجله آنلاین بینظیر از مهمترین اخبار کسب‌وکار، بازاریابی، موفقیت، روانشناسی، خانواده، سلامت، تغذیه و تربیت کودک است

نام وبسایت چیکادی برگرفته از پرنده‌ای به نام چیکادی است. چیکادی نماد ظرفیت و تفکر بالاست. این پرنده سمبل شناخت بهتر خود و شناخت بهتر دنیاست.
وبسایت چیکادی ، یک دایره‌المعارف آنلاین خسته‌کننده نیست، بلکه مکانی ساده برای دستیابی به اطلاعات مفید روانشناسی، بازاریابی، کسب‌وکار، گردشگری و سلامت است. اطلاعاتی که به شیوه‌ای ساده برای همگان قابل درک و اجراست. 
ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

چگونه در طی دو دقیقه تمرکز کنیم؟ ۴

چگونه در طی دو دقیقه تمرکز کنیم؟

چگونه  در کمترین زمان ممکن تمرکز کنیم؟
آیا می دانید که برای هر حواس‌پرتی ، حداقل 25 دقیقه باید صبر کنید تا همه چیز به حالت عادی برگردد؟ 
خیلی وقتها پیش میاد که در حال انجام کار مهمی هستیم ولی یکدفعه یاد چیزی مثل مانتو مجلسی یا آخرین مدل گوشی آیفون میافتیم . بلافاصله به اینترنت وصل میشیم و شروع به جستجوی مدل مورد نظر، مقایسه قیمت و.... می‌کنیم. آخرش هم از خرید این مدل مانتو یا گوشی منصرف میشیم. نگاهی به اطراف‌مون میندازیم ، میبینیم خیلی وقته تو اینترنت در حال گشت‌و‌گذار بودیم و از کار اصلی‌مون فاصله گرفتیم. حال دوباره باید برگردیم سر کارمون. ولی تا بتونیم روی کار تمرکز کنیم حدود ۱۵ تا ۲۵ دقیقه طول میکشه.