۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چگونه بدون آرایش صورتی زیبا داشته‌باشیم؟ ۰

چگونه بدون آرایش صورتی زیبا داشته‌باشیم؟

راز زیبایی صورت بدون آرایش.
یکی از دغدغه‌های اصلی زن‌ها از دوران باستان تا حالا زیباتر دیده‌شدن است. و برای رسیدن به این زیبایی از انواع و اقسام لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با اینکه اکثر زن‌ها از لوازم آرایشی برای زیباتر شدن استفاده می‌کنند اما همه آنها آرزو دارند بدون استفاده از محصولات آرایشی زیبا دیده‌شوند.
ما در این پست وبسایت چیکادی در مورد راز زیبایی صورت بدون آرایش صحبت خواهیم کرد :
چگونه اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببریم؟ ۱

چگونه اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببریم؟

چرا اکثر افراد اعتماد به نفس ندارند؟ و یا اگر دارند خیلی سریع آن را از دست می‌دهند؟
آیا تا حالا جمله‌هایی از این دست را از دیگران شنیده‌اید؟ شما خیلی باهوش هستید، شما یک دانش‌آموز بااستعداد هستید، شما راننده فوق‌العادهی هستید، خیاطی شما عالی است، شما خیلی شوخ‌طبع و بامزه هستید.... وقتی چنین تعریف‌هایی را از دیگران می‌شنوید، چه می‌کنید؟ اگر به حرفهای خوبی که دیگران در مورد شما می‌گویند شک دارید، بدانید که اعتمادبه‌نفس پایینی دارید.
قدرت فوق‌العاده کلمات در زندگی. ۴

قدرت فوق‌العاده کلمات در زندگی.

تاثیر شگرف کلمات بر زندگی:
کلمات از ارتعاش و صدا تشکیل شده‌اند و طبق قوانین فیزیک، این ارتعاشات است که واقعیت را می‌سازد، واقعیتی که ما را احاطه کرده است و جهان ما را می‌سازد. پس به راحتی می‌توان به این نتیجه رسید که کلمات، تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر زندگی ما دارند. آنها خالق ما  و هر آنچه در اطراف ما وجود دارد، هستند. از این رو می‌توانند الهام‌بخش یا نابودکننده باشند، و این کاملا به انتخاب ما بستگی دارد.
پس در انتخاب کلمات باید نهایت دقت را به کار ببریم زیرا انتخاب درست، نه تنها  زندگی ما را تغییر می‌دهد، بلکه بهترین واقعیت را هم، برای ما می‌سازد.
از کجا بفهمیم مردی داره بازیمون میده؟ ۱

از کجا بفهمیم مردی داره بازیمون میده؟

نشانه‌های مردی که داره بازیتون میده.

یکی از درگیری‌های فکری زن‌ها در رابطه با مردها، فکر کردن به سرانجام یا نتیجه یک رابطه است. زن‌ها مدام از خود می‌پرسند: آیا به من علاقه دارد؟ آیا به من فکر می‌کند؟ آیا قصدش از ادامه این دوستی، ازدواجه؟

علت این سوال‌های بی‌پایان، نگرانی بیشتر خانم‌ها نسبت به اقایون می‌باشد، و این مربوط به یکی از تفاوت‌های اصلی بین زن و مرد است.

برای زنی که وارد یک رابطه دوستی می‌شود، این نکته بسیار حائز اهمیت است که: رابطه آنها سرانجامی داشته باشد و زن در این رابطه جدید، احساس بلاتکلیفی نکند.

چرا مردم به شما دروغ می‌گویند؟ ۲

چرا مردم به شما دروغ می‌گویند؟

۸ علتی که دیگران به شما دروغ می‌گویند.
اسم دروغ آدم را یاد کارتون پینوکیو میندازه. عروسک چوبی که موقع دروغ گفتن، بینیش غیرطبیعی بزرگ میشه. اما پینوکیو چه وقتهایی دروغ میگفت؟؟ وقتهایی که دنبال جلب محبت کسی بود. تو دنیای واقعی هم افراد به دلایل مختلف دروغ میگن. گاهی برای محافظت از خود، نزدیکان و دارایی‌های خود دروغ می‌گویند. گاهی مثل پینوکیو برای جلب محبت و توجه دیگران دروغ میگن. گاهی از روی ترس و گاهی به خاطر حفظ غرور.
دلیل دروغ گفتن هر چی که باشد فرقی ندارد باز هم باعث ناراحتی شما می‌شود. اما شاید اگر دلیل دروغ گفتن دیگران به خود را بدانید، ممکن است در رفتار خود تجدیدنظر کنید و یا کمی بیشتر دیگران را درک کنید.
۶ دروغی که هرگز نباید در یک رابطه عاشقانه بگویید. ۱

۶ دروغی که هرگز نباید در یک رابطه عاشقانه بگویید.

با بدترین دروغهای عاشقانه آشنا شوید.
 با عشق زندگی خود آشنا شدید و می‌خواهید این رابطه تا ابد ادامه داشته باشد؟؟؟ برای داشتن یک زندگی شیرین باید از یک سری از دروغها دوری کنید.
ما در این پست وبسایت چیکادی به بدترین دروغهایی که ممکن است در یک رابطه گفته‌شود، می‌پردازیم:
۷ اشتباه جبران‌ناپذیر زن‌ها در روابط آنلاین. ۰

۷ اشتباه جبران‌ناپذیر زن‌ها در روابط آنلاین.

اشتباهات آنلاینی که هرگز نباید مرتکب شوید.
اینترنت، شبکه‌های مجازی یکی از روش‌های برقراری ارتباط تو عصر مدرنی است که در آن زندگی می‌کنیم. کافیه یک گوشی هوشمند داشته‌باشید تا به راحتی بتوانید با هر کسی که دوست دارید، در هر جای این دنیا که باشد، ارتباط برقرار کنید. تا اینجای قضیه هیچ مشکلی وجود ندارد ولی وقتی حرف ازدواج و عشق‌های آنلاین به میان میاد کمی ترس و تردید نسبت به این نوع از روابط  حس می‌شود.
آموزش بهترین ایده‌های دکوراسیون بادکنک برای تولد کودکان. ۱

آموزش بهترین ایده‌های دکوراسیون بادکنک برای تولد کودکان.

تزیین شگفت‌انگیز و غافلگیر‌کننده جشن تولد کودک با بادکنک.
مطمئناً اولین چیزهایی که برای برگزاری یک جشن تولد به ذهن شما می‌رسد نوشیدنی، غذا، کیک تولد و دسرهای خوشمزه است. هیچکس منکر مهم بودن این موارد نیست. ولی اگر دکوراسیون خانه شما حال و هوای جشن را نداشته‌باشد، تمام زحمات شما برای تدارک جشن بی‌فایده خواهد بود.
اما آیا با نحوه تزیین جشن تولد آشنا هستید؟
پیدا کردن ایده بازاریابی در ۱۵ دقیقه. ۱

پیدا کردن ایده بازاریابی در ۱۵ دقیقه.

آموزش بازاریابی با اینستاگرام.
پانزده دقیقه وقت آزاد... آیا شما هم این تجربه را داشتید که بعد از انجام کارها در محل کارتان، پانزده دقیقه وقت آزاد داشتید. پانزده دقیقه‌ای که نمی‌دانستید با آن چه کنید! اکثر افراد در چنین شرایطی سری به شبکه‌های اجتماعی خود می‌زنند تا هم وقت خود را سپری کنند هم استراحتی کرده‌باشند. اما آیا می‌دانید از این پانزده دقیقه می‌توان برای یک بازاریابی قدرتمند اینترنتی استفاده کرد؟
چه کنم که دخترم بدون رضایت من ازدواج نکند؟ ۰

چه کنم که دخترم بدون رضایت من ازدواج نکند؟

ازدواج دختر بدون رضایت پدرومادر.

تو این پست وبسایت چیکادی در مورد یکی از درسهایی که از کتاب چشم دل بگشای خانم کاترین پاندر آموختم، برایتان صحبت می‌کنم.

خانم پاندر معتقد است : هر انسانی برای اینکه به تکامل برسد باید یک سری از تجربه‌ها را پشت سر بگذارد. این تجربه‌ها برای رشد او الزامی است. هر کدام از ما برای اینکه از یک مقطع به مقطع بالاتری برویم، باید درسهای خود را خوب یاد گرفته‌باشیم. وگرنه دنیا آنقدر آن درس را برای ما، به شیوه‌های مختلف تکرار می‌کند تا یاد بگیریم.