۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چه عواملی باعث ایجاد احساس ناامنی در روابط بین زن و مرد می‌شود؟ ۱

چه عواملی باعث ایجاد احساس ناامنی در روابط بین زن و مرد می‌شود؟

چگونه احساس ناامنی را از بین ببریم؟
آیا واقعا همسرم امشب به یک مهمانی دوستانه دعوت شده؟ آیا تو این دورهمی‌های دوستانه، زن‌ها هم حضور دارند؟ آیا چیزی را از من پنهان می‌کنه؟ آیا امشب قصد ملاقات زنی را داره؟ آیا منشی جدید شرکت از من زیباتره؟.... سوالاتی از این دست، برای خیلی از زنها آشناست. گاهی انقدر این سوالات را تکرار می‌کنند که خسته و درمانده میشن و با ناامیدی به این نقطه می‌رسند که چرا من انقدر حسودم؟ چرا تا این حد احساس ناامنی می‌کنم؟ چرا برای یک لحظه هم که شده احساس آرامش ندارم؟
چه عاملی در تبلیغات، مشتری را تشویق به خرید محصول می‌کند؟ ۱

چه عاملی در تبلیغات، مشتری را تشویق به خرید محصول می‌کند؟

قدرت سحرآمیز کلمات در بازاریابی.
یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای افزایش سریع فروش، استفاده از تبلیغاتی است که مخاطب را ترغیب می‌کند تا با شما تماس گرفته و محصولات یا خدمات شما را سفارش دهد . اما آیا می‌دانید چه عاملی در تبلیغات، مشتری را تشویق به خرید محصول می‌کند؟
چرا افراد حساس خیلی وقتها از شغل خود راضی نیستند؟ ۱

چرا افراد حساس خیلی وقتها از شغل خود راضی نیستند؟

بهترین شغل برای افراد با حساسیت بالا (احساساتی) چیست؟
شغل شما چیست؟ آیا کاری که انجام می‌دهید با روحیه‌تون سازگاره؟ و یا مثل خیلی از افراد دیگه فقط برای بدست آوردن یک فیش حقوقی از صبح تا شب کار می‌کنید؟ تو چنین شرایطی مطمئناً هیچ دلخوشی از شغلتون ندارید. ولی بدون هیچ دلیلی ادامه میدید و شاید هم، هر چند وقت یکبار از خودتون بپرسید چه کاری برای من مناسب‌تره؟ 
شغل مناسب، شغلی است که با روحیه شما سازگار باشد. به طور مثال:
چرا افراد به ظاهر خوب، کارهای بدی انجام می دهند؟ ۱

چرا افراد به ظاهر خوب، کارهای بدی انجام می دهند؟

چرا زنان محجبه به بدحجاب‌ها توهین می‌کنند؟ چرا والدین مذهبی، فرزند بی‌بندوبار تربیت می‌کنند؟
شاید برای شما هم سوال پیش آمده که چرا بعضی از افراد با اینکه ظاهر خوب و موجه‌ای دارند اما دست به کارهای کاملا غیراخلاقی می‌زنند؟ اصلا چرا راه دوری بریم. بعضی از افراد صاحب منصب تو کشور خودمون، دست به اختلاس و دزدی و هزار کار وحشتناک دیگه می‌زنند، در صورتی که همیشه اول وقت در حال نماز خوندن هستند.  و یا رفتار زننده و توهین‌آمیز بعضی از مردها و زنهای مذهبی با دخترهای بدحجاب، نمونه دیگری از رفتار بد آدم‌های به ظاهر خوبه.
با ایده‌های کسب درآمد بدون کار کردن آشنا شوید. ۱

با ایده‌های کسب درآمد بدون کار کردن آشنا شوید.

ایده‌های درآمد منفعلانه که می‌توانید همین امروز شروع کنید.
آیا رابرت کیوساکی را می‌شناسید؟ میلیونری که برای اولین بار در کتابش از راز و رمز پول درآوردن و ثروتمند شدن پرده برداشت. او در کتابش با زبانی ساده و گویا نکاتی را بازگو کرد که هر فردی با فراگیری و عمل به آن می‌تواند پایه‌های مالی زندگی‌اش را بهبود بخشد.
اما در این کتاب مرموز به چه چیز مهمی اشاره‌شده‌است؟
حرف اصلی رابرت کیوساکی در این کتاب در مورد درآمد منفعل است.
ایده‌های جدید آموزش ریاضی با بازی به کودکان. ۹

ایده‌های جدید آموزش ریاضی با بازی به کودکان.

آموزش ریاضی به کودکان با بازی.
ریاضی از نظر خیلی از افراد یکی از سخت‌ترین دروس در تمام مقاطع تحصیلی است. با اینکه این درس بیش از درسهای دیگر به درد ما می‌خورد، اما باز هم یک جورایی از این درس فراری هستیم . ولی واقعا چرا از این درس دوست‌داشتنی دل خوشی نداریم؟
شاید یک دلیل مهمش به خشک و سرد بودن این درس بر‌می‌گرده. در صورتی که کاربرد این درس در تمام فعالیت‌های زندگی ما نقش داره. و به راحتی می‌توانیم با استفاده از ابزارهای اطرافمان، ریاضی را به کودکان یاد بدهیم.
چرا مردها عاشق دخترهای بد میشن؟ ۴

چرا مردها عاشق دخترهای بد میشن؟

چرا مردها دخترهای بد انتخاب می‌کنند؟
دختر خوب یا بد؟ شما جزء کدام دسته از این دو گروه هستید؟ خیلی از افراد، دختر خوب را دختری ساکت و خجالتی می‌دانند که هیچوقت برای خود یا دیگران مشکلی ایجاد نمی‌کند. دختری که در روابط دوستی عالیست ولی در رابطه با مردها، انگار هیچگاه دیده‌نمی‌شود. راستش را بخواهید: این دسته از دخترها در مقایسه با دخترهای بد، شانس کمتری دارند و در بیشتر مواقع مردها، دخترهای بد را انتخاب می‌کنند؟ اما اگر جزء دختران خوب هستید، هرگز به خاطر مردها خود را تغییر ندهید. ولی با ما همراه باشید تا علت این رفتار مردها را که چرا اول دختر خوب را انتخاب نمی‌کنند، پیدا کنید.
کسب‌وکار آموزش محور کاری پرسود و چراغ خاموش. ۳

کسب‌وکار آموزش محور کاری پرسود و چراغ خاموش.

کسب‌وکار آموزش محور.
این کسب‌وکار برای کسانی که سرمایه‌ای ندارند ولی در عوض اطلاعات زیادی دارند یا در زمینه بخصوصی مهارت دارند، فوق‌العاده است. امروزه افرادی زیادی بدون سروصدا و چراغ خاموش در حال کسب‌ درآمد چند میلیون تومانی در ماه هستند. آنها با تولید محتوی آموزشی و فروش اطلاعات خود به سود بالایی دست پیدا کردند.
۴علتی که یک مرد شما را تحویل نمی‌گیرد ؟ ۷

۴علتی که یک مرد شما را تحویل نمی‌گیرد ؟

آیا می‌دانید دلایلی که باعث می‌شود یک مرد، شما را نادیده بگیرد، چیست؟
نمی‌دونم رابطه بین انسان‌ها در گذشته هم، همین‌قدر پیچیده و عجیب بود یا با پیشرفت علم و تکنولوژی این روابط دستخوش تغییر و تحول شده. در عصر حاضر هزاران دلیل برای رفتارهای عجیب و غریب افراد در روابط دوستی، عاشقانه و یا حتی کار وجود دارد. یکی از همین رفتارها، نادیده‌گرفته‌شدن فرد در یک رابطه عاشقانه است.
اتفاقی آزاردهنده و غیرقابل تحمل.
اما واقعا چرا این اتفاق در یک رابطه زیبای دوستی یا عاشقانه روی می‌دهد؟دلیل نادیده‌گرفته‌شدن فرد در یک رابطه، چه می‌تواند باشد؟ برای یافتن جواب این سوال و تصمیم درست در چنین مواقع، ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.
چگونه کودکی بی‌ادب تربیت کنیم؟ ۱

چگونه کودکی بی‌ادب تربیت کنیم؟

علت بی‌ادب شدن کودک چیست؟
تو زندگی بعضی از پدرومادرها زمان‌هایی وجود دارد که از رفتار بد فرزند خود به ستوه می‌آیند و دائماً به این قضیه فکر می‌کنند که چرا کودکم خسیسه؟ چرا مدام در حال لجبازیه؟ چرا دروغ میگه؟ چرا به من و یا دیگران بی‌احترامی میکنه؟ چرا انقدر بددهن و بی‌ادبه؟  هر گاه چنین رفتارهایی از فرزندتان سرزد ، اولین سوالی که باید از خودتان بپرسید، این است، چه عاملی موجب این رفتارها شده؟
پاسخ این سوال خیلی سخت نیست کافی است مقاله زیر را بخوانید تا به علت رفتارهای نادرست فرزند خود پی ببرید.