۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

اولین سوالی که بعد از یک جلسه کاری باید از خود بپرسید. ۰

اولین سوالی که بعد از یک جلسه کاری باید از خود بپرسید.

آیا می‌دانید اولین سوالی که بعد از یک جلسه کاری باید از خود بپرسید ،چیست؟ شاید این سوال برای‌تان کمی عجیب باشد. چون در بیشتر مواقع، ما دنبال سوالاتی هستیم که باید در جلسه در موردش صحبت کنیم. و هیچوقت به اینکه بعد از جلسه چه سوالی باید از خودمان بپرسیم، فکر نمی‌کنیم.
اما باور کنید این سوال خیلی خیلی مهم است. کمی فکر کنید....
چرا منتقد درون، زندگی را به کام ما تلخ می‌کند؟ ۰

چرا منتقد درون، زندگی را به کام ما تلخ می‌کند؟

مهم نیست الان در حال انجام چه کاری باشید. مهم این است که هر کاری که کنید، همیشه یک منتقد سخت‌گیری وجود دارد که زندگی را به کام شما تلخ کند. اگر کمی روی اتفاق‌های زندگی‌تان دقیق شوید، می‌بینید در بهترین و خوشحال‌ترین لحظات هم، این منتقد درونی ساکت نمی‌شود و به هر نحوی که شده خاطر شما را مکدر می‌کند.

اما واقعاً چرا این منتقد درونی دست از سر ما برنمی‌دارد؟ چرا همیشه و همه‌جا دنبال یک سوژه برای نگران کردن ماست؟

چرا سکوت برای روابط شما عالی است؟ ۰

چرا سکوت برای روابط شما عالی است؟

بیش از حد حرف‌زدن، یکی از مشکلاتی است که هر یک از ما به نحوی با آن درگیر هستیم. با اینکه حرف‌زدن یکی از راه‌های فوق‌العاده برقراری ارتباط بین دو نفر است، ولی در بیشتر اوقات سبب بروز مشکلات عدیده‌ای  می‌شود. 
 دلایلی که حرف‌زدن معمولی ما را، تبدیل به یک معضل یا حتی سوءتفاهم می‌کند، شامل موارد زیر است:
لیست کارهایی که می‌توانید برای جذب انرژی مثبت انجام دهید. ۲

لیست کارهایی که می‌توانید برای جذب انرژی مثبت انجام دهید.

آیا تا حالا دقت کردید، به محض ورود بعضی از افراد به اتاق، یک حس‌وحال خوبی در آن فضا بوجود می‌آید؟ انگار از تک‌تک سلول‌های بدن این افراد، انرژی مثبت بیرون می‌ریزد. تعجبی ندارد این انرژی را حس می‌کنید.  ما انسان‌ها به طور غریزی، نوع احساسات و عواطف دیگران را تشخیص می‌دهیم و از روی همین تشخیص، در مورد آنها قضاوت می‌کنیم.
به طور مثال : اگر از کسی متنفر باشیم. حتی اگر در ظاهر هم چیزی نشان ندهیم ، او این مساله را حس می‌کند و ناخودآگاه از ما خوشش نمی‌آید.
خوابیدن نادرست، دومین عامل ایجاد چین‌وچروک صورت است. ۱

خوابیدن نادرست، دومین عامل ایجاد چین‌وچروک صورت است.

بی‌خوابی، استرس، نگرانی یکی از عوامل بوجود آورنده چین‌وچروک پوست است. به همین دلیل تا مدت‌ها، در مورد تاثیر خواب و استراحت روی جوانی و زیبایی پوست تحقیق صورت گرفته. و به قدری در مورد این دستاوردها صحبت شده که الان، از هر کسی بپرسید:
دلیل وجود آمدن چین‌وچروک پوست چیست؟ کلی جواب منطقی و علمی برایتان آماده می‌کند. جواب‌هایی همچون: افزایش سن، از بین رفتن کلاژن پوست، کشیدن سیگار، اشعه ماورای بنفش خورشید، کم‌خوابی، تغذیه ناسالم و....
اما طبق تحقیقات اخیر دانشمندان، خوابیدن نادرست هم یکی دیگر از عوامل ایجاد چین‌وچروک پوست است. این مورد به قدری حائز اهمیت است که بعد از نورخورشید، دومین عامل بوجود آورنده چین‌وچروک پوست را، خوابیدن نادرست می‌دانند.
۶ دلیلی که نباید ازدواج کنید. ۱

۶ دلیلی که نباید ازدواج کنید.

گاهی اوقات، وقتی نگاهی به دوروبرتان می‌کنید، می‌بینید همه دوستان و هم‌سن‌وسال‌های شما ازدواج کردند و یا حتی صاحب یک یا دو فرزند هم هستند. تو چنین شرایطی شما هم دوست دارید، ازدواج کنید. شاید تصمیم بگیرید، ازدواج کنید و تشکیل خانواده بدید. ولی آیا آماده این تغییر بزرگ هستید؟ واقعا قصد ازدواج دارید؟ یا به خاطر حرف‌های دوست و آشنا تصمیم به چنین کاری گرفتید؟
این موارد نشان می‌دهد در بدن و اطراف شما انرژی منفی وجود دارد ۱

این موارد نشان می‌دهد در بدن و اطراف شما انرژی منفی وجود دارد

اگر به شما بگویم مواردی مثل :
خستگی، سردردهای مداوم، بی‌قراری، تنگی‌نفس، بی‌خوابی، سرگیجه نشان‌دهنده وجود انرژی منفی در بدن و اطرافتان است،چه می‌کنید؟
مطمئنا به فکر از بین بردن این انرژی ناخوشایند می‌افتید. اما آیا با روش‌های ساده و خانگی از بین بردن انرژی منفی آشنا هستید؟