۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

چگونه از خلاقیت و استعداد کارکنان شرکتم بیشترین بهره را ببرم؟ ۰

چگونه از خلاقیت و استعداد کارکنان شرکتم بیشترین بهره را ببرم؟

تو کشور ما اگر از هر مدیر یا کارفرمایی بپرسید: چه برنامه‌هایی برای موفقیت کسب‌وکارتان در نظر دارید؟ شروع به صحبت در مورد تبلیغات، بازاریابی، خرید ابزارآلات جدید و.... می‌کند. تنها چیزی که هیچوقت از زبان این مدیرهای ارشد و کارفرماها نمی‌شنوید، صحبت در مورد راضی کردن کارمندهاست. و متأسفانه، این یکی از نقاط ضعف بزرگ کارفرماها در ایران محسوب می‌شود.
چرا هیچ چیز من را خوشحال نمی‌کند؟ چرا آدم شادی نیستم؟ ۳

چرا هیچ چیز من را خوشحال نمی‌کند؟ چرا آدم شادی نیستم؟

چرا خوشحال نیستم؟ چرا احساس شادی نمی‌کنم؟ چرا از درون احساس پوچی می‌کنم؟ چرا هیچوقت راضی نمیشم؟
این‌ها سوالاتی است که هر چند وقت یکبار از خودمون می‌پرسیم. بیشتر وقت‌ها جواب قانع‌کننده‌ای برای این سوال‌ها پیدا نمی‌کنیم و دوباره با ذهن آشفته، مشغول انجام کارهای روزمره خود می‌شویم.
اما در این پست از وبسایت چیکادی قصد داریم، درباره اینکه چرا احساس خوشحالی نمی‌کنیم، صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنم برای یافتن جواب سوالات خود، ادامه مطلب را بخوانید.
پدرومادرهای هلوکوپتری ۰

پدرومادرهای هلوکوپتری

آیا تا حالا نام پدر و مادر هلوکوپتری را شنیده‌اید؟ برای اولین بار تو یکی از سایت‌های خارجی با این اصطلاح روبرو شدم، برایم کمی عجیب ولی جالب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم پستی در مورد پدر‌ومادرهای هلوکوپتری آماده کنم.
با صحبت کردن با بدن‌تان، خود را شفا دهید. ۰

با صحبت کردن با بدن‌تان، خود را شفا دهید.

برای اینکه هر چه زودتر از شر بیماری خلاص شوید، با بدنتان صحبت کنید. بدن ما، از سی تریلیون سلول تشکیل شده که بیست‌وچهار ساعته بدون دخالت آگاهانه ما، مشغول فعالیت است. این سلول‌ها،  از ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای بهبود خود برخوردارند. باور نمی‌کنید؟ نگاهی به عملکرد بدنتان بیاندازید:
تکنیک ۵ دقیقه‌ای ژاپنی برای درمان استرس ۲

تکنیک ۵ دقیقه‌ای ژاپنی برای درمان استرس

استرس، یکی از چیزهایی است که همه ما، هر روز با آن روبرو هستیم. راه‌های مختلفی هم برای از بین‌بردن آن وجود دارد. ولی چه حسی به شما دست می‌دهد اگر بشنوید، یک تکنیک قدیمی ژاپنی وجود دارد که در طی ۵_۲ دقیقه استرس را از بین می‌برد؟
برای استفاده از این تکنیک به چیز خاصی نیاز ندارید، تنها کافی است از دو دست خود بهره ببرید.
طبق اعتقادات قدیمی موجود در آسیا، یونان، مدیترانه، تبت و افراد بومی آمریکا، انرژی شفابخشی در بدن انسان‌ها وجود دارد. این انرژی تا زمانی که در تعادل باشد، بدن سالم و سرحال است. اما به محض اینکه دچار ناهماهنگی شود، بیماری، خود را نشان می‌دهد.
چگونه بفهمم هدفم تو زندگی چیست؟ ۰

چگونه بفهمم هدفم تو زندگی چیست؟

بحث در مورد موفقیت و راههای رسیدن به آن، همیشه و همه جا وجود داشته. در مورد نحوه رسیدن به اهداف، کلی کتاب در سراسر دنیا منتشر شده یا هر ساله، تعداد زیادی سمینار در مورد اهداف، رویا، موفقیت و شکست برگزار می‌شود. اما همه اینها زمانی به درد شما می‌خورد که بدانید از زندگی چه می‌خواهید. در بیشتر موارد ما هیچ شناختی از خواسته‌های خود نداریم. اما چرا از مساله‌ای به این مهمی بی‌اطلاع‌ایم؟
چگونه در چهارده روز غم و غصه را از بین ببریم؟ ۰

چگونه در چهارده روز غم و غصه را از بین ببریم؟

اندوه. همه ما با این کلمه آشنا هستیم. در واقع هر کدام از ما به نحوی آن را بارها و بارها تو زندگی تجربه کردیم. ولی آیا می‌دانید اندوه انواع مختلف دارد.
یک نوع از اندوه، به خاطر شرایط پیش‌بینی نشده ایجاد می‌شود. به طور مثال : مرگ عزیز و یا از دست دادن کار.
اما نوع دوم، یک حس درونی است. همیشه با ماست. هیچ ربطی به شرایط زندگی ندارد. فقط یک حسه، یک حس خیلی قوی. دائما احساس پوچی و بی‌فایدگی می‌کنیم. به نظر، تمام لحظات زندگی‌ ما، کسل‌کننده و غم‌انگیز است. هیچ اتفاق یا هیجان خاصی برایمان پیش نمی‌آید. و همه این افکار منفی، سبب اندوه ما می‌شود.
آیا هر دو چشم خود را به یک میلیارد دلار می‌فروشید؟ ۰

آیا هر دو چشم خود را به یک میلیارد دلار می‌فروشید؟

آیا هر دو چشم خود را به یک میلیارد دلار می‌فروشید؟ در ازای چه مقدار پول حاضرید دست، پا یا گوشهای خود را از دست بدهید؟ آیا قبول می‌کنید در ازای از دست دادن فرزند دلبندتان و یا یکی از افراد خانواده‌تان مثل پدر یا مادر، صاحب ثروت بیکرانی شوید؟

تاکتیک "ضرر بس" راهی برای جلوگیری از ورشکستگی مالی در بورس ۰

تاکتیک "ضرر بس" راهی برای جلوگیری از ورشکستگی مالی در بورس

آیا از سرمایه‌گذاری در بورس چیزی می‌دانید؟ آیا می‌دانید چگونه از بورس، پول در بیاورید؟ آیا با نحوه سرمایه‌گذاری‌های سودده آشنا هستید؟

ممکن است بگویید چیز زیادی از سرمایه‌گذاری نمی‌دانم. اما نگران نباشید. شما تنها نیستید. افراد زیادی دنبال یک سرمایه‌گذاری عالی هستند. آنها زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد کسب‌وکارهای گوناگون می‌کنند. اما متاسفانه، در بیشتر مواقع دچار مشکل مالی می‌شوند و چیزی که فکر می‌کردند، کاملا غلط از آب در می‌یاد. علتش خیلی ساده است.

آموزش تصویری ساخت گلدان با بطری نوشابه ۱

آموزش تصویری ساخت گلدان با بطری نوشابه

نوشابه یکی از نوشیدنی‌های محبوب ما ایرانی‌هاست. این محصول پرطرفدار، سالهاست مهمان سفره‌های ماست. ولی متاسفانه بطری آن از جنس پلاستیک است. پلاستیکی که برای محیط زیست بسیار مضر است.
اما خوشبختانه در سال‌های اخیر، ایده‌های جالبی برای استفاده از بطری‌های نوشابه اجرا شده‌است. ما در این پست از وبسایت چیکادی، آموزش تصویری ساخت گلدان با بطری نوشابه را برای شما آماده کرده‌ایم. امیدوارم این پست برای شما مفید و قابل استفاده باشد.