۱۰ نصیحت از ثروتمندترین زن سیاهپوست آمریکا. ۰
اشتراک گذاری مطلب

۱۰ نصیحت از ثروتمندترین زن سیاهپوست آمریکا.

اپرا وینفری زنی بااعتماد‌به‌نفس، توانمند و موفق. کسی که در حال حاضر در صدر یک امپراطوری رسانه‌ای قرار دارد. می‌توان گفت اولین زن ثروتمند سیاهپوست در آمریکاست. کسی که از هیچ، به این مقام و موفقیت رسیده. اپرا درسهای زیادی برای آموختن به ما دارد. کسی که زندگیش از کار در مزرعه مادربزرگش آغاز شد و الان به یکی از بانفوذترین زنان دنیا تبدیل شده است.
اپرا وینفری، زنی که از ۹ سالگی مورد آزار و اذیت جنسی توسط نزدیک‌ترین اعضای خانواده‌اش قرار گرفته و در ۱۴ سالگی ناخواسته باردار شد. کسی که در دوران کودکی به خاطر فقر، مجبور به پوشیدن گونی سیب‌زمینی بود و به او گونی‌پوش می‌گفتند، حال به یکی از ۴۵ زن قدرتمند دنیا تبدیل شده است. مطمئنا صحبت‌های این کارآفرین و مجری موفق، ارزش مطالعه و تامل را دارد.

۱۰ نصیحت الهام‌بخش اپرا وینفری، ثروتمندترین زن سیاهپوست آمریکا.


۱_کلید تحقق یک رویا تمرکز روی موفقیت است. اما در مسیر رسیدن به موفقیت، اتفاقهای کوچک زیادی می‌افتد. وقت بگذارید و از این پیروزی‌های کوچک لذت ببرید. زیرا مجموع این پیروزی‌های کوچک شما را به موفقیت بزرگ می‌رساند.

۲_اگر کاری را رایگان انجام دهید یعنی در مسیر موفقیت قرار دارید. این جمله به این معنا نیست که رایگان کار کنید، بلکه نشان‌دهنده این است که به کار خود، به عنوان یک حرفه نگاه کنید نه شغل.
۳_هرگز به کم قانع نباشید و اگر به یک سطح مشخصی از موفقیت رسیدید، شکایت نکنید. اگر توانستید به این سطح از موفقیت برسید حتما به موفقیت‌های دیگر هم دست‌ پیدا می‌کنید.از زندگی خود انتظارات بیشتری داشته‌باشید و همیشه در جستجوی چیزهای جدیدتر باشید.

۴_انسانها در روابط، شغل و..، شکست می‌خورند. درک این نکته بسیار حائز اهمیت است که انسان‌ها در حالی که شکست می‌خورند، پیروز می‌شوند. چنانچه چیزی به دلخواه شما کار نکرده به این معنا نیست که باید تسلیم شوید، بلکه باید از اشتباهات خود درس بگیرید، نقشه جدید بکشید و به تلاش خود ادامه دهید.

۵_ زندگی هیچگاه به صورت یک خط مستقیم و صاف نیست. همیشه موانعی وجود دارد. گاهی احساس افسردگی می‌کنیم و گاهی آماده تسلیم هستیم. در چنین مواقعی می‌توانید برای اشتباهات و کارهایی که نکردید، کمی عزاداری کنید. اما بعد باید یک روش جدید برای رسیدن به اهدافتان مشخص کنید.

۶_بزرگترین کشف دنیا این است که" فرد می‌تواند با تغییر نگرش ، آینده خود را تغییر دهد." پس نگاهی صادقانه، عمیق و سخت به خودتان بیندازید. آیا احساس خوشبختی می‌کنید؟ آیا از موفقیت می‌ترسید؟ یا احساس می‌کنید هیچوقت به پیروزی نمی‌رسید؟
اگر نگرش درستی نداشته‌باشید، در درازمدت کارها را سخت‌تر خواهید کرد. شما باید احساسات خود را با اهدافتان هماهنگ کنید.

۷_قدرشناسی یکی از بنیان‌های مهم زندگی است، همیشه به خاطر چیزهایی که دارید، شکرگزار باشید، تا نعمتهای بیشتری نصیب‌تان شود. اگر روی نداشته‌هایتان تمرکز کنید، هیچگاه هیچ‌چیزی به‌دست‌نخواهید آورد.

۸_از شکست نترسید. همیشه مثل یک ملکه فکر کنید، ملکه‌ها از شکست نمی‌ترسند. هیچگاه فراموش نکنید: شکست یکی از ابزارهای بزرگی و موفقیت است.

۹_بالاترین و عالی‌ترین چشم‌انداز ممکن را برای زندگی‌تان ایجاد کنید، زیرا شما به آن چیزی تبدیل می‌شوید که به آن باور دارید. اگر چنین باوری نداشته‌باشد، نمی‌توانید خود را تحت فشار قرار دهید تا به اهدافتان برسد. اجازه ندهید در یک ذهنیت منفی باقی بمانید.


۱۰_اگر واقعا می خواهی پرواز کنی، قدرتت را در راستای علایقت به کار بگیر. 
خودتان را از داستانی که شما را عقب نگه می‌دارد بیرون بکشید. به داستان جدیدی قدم بگذارید که خودتان آن را خلق می‌کنید.»


۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی