کمک کائنات به معروف شدن احمدرضا فلسفی. ۰
اشتراک گذاری مطلب

کمک کائنات به معروف شدن احمدرضا فلسفی.


درسی از احمدرضا فلسفی شرکت‌کننده برنامه عصر جدید.

این روزها عصر جدید یکی از برنامه‌های پرطرفدار صداوسیماست. افرادی با استعداد‌های گوناگون از سراسر ایران به این برنامه دعوت شدند و کارهایی انجام میدن که شاید برای من و شما غیرقابل‌باور باشه.

با اینکه برنامه عصر جدید پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون محسوب میشه ولی من به ندرت موفق به دیدن این برنامه تلویزیونی شدم. اما چند شب پیش اتفاقی بازی اقای احمدرضا فلسفی رو با توپ دیدم. چیزی که برام خیلی حیرت‌اور بود حرفهای این آقا در مورد مسیر موفقیت زندگیش بود.

پسر جوونی که در سال ۲۰۱۰ به علت مشکلی که در ناحیه پا براش ایجاد میشه، مجبور به ترک فوتبال میشه. ولی به خاطر علاقه‌اش به توپ، شروع به بازی با توپ میکنه. کم‌کم با توپ حرکت‌های نمایشی فوق‌العادهی رو اجرا میکنه.

تا اینجای ماجرا شاید چیز غیرعادی وجود نداشته باشه. اما چیزی که برای من خیلی جالب بود این بود که این فرد از سال ۲۰۱۰ شروع به تمرین کرد و در سال ۲۰۱۱ فدراسیون رشته ورزشی فوتبال نمایشی تاسیس شد. و همین رشته زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگ اقای احمدرضا فلسفی در سراسر جهان شد.

این مساله جمله معروفی از کتاب کیمیاگر رو برای من تداعی کرد:

وقتی رویایی رو با تمام وجود بخوای. تمام کائنات دست به دست هم میده تا اون رویا رو برات فراهم کنه.

یک دقیقه به مطالب این پست، خوب فکر کنید.

کسی که عاشق توپ و فوتباله از بازی منع میشه. زمانی که تصمیم میگیره با توپ کاری غیر از فوتبال انجام بده هیچ رشته ورزشی در این خصوص نبود. ولی این فرد باعلاقه و پشتکار ، آرزو و رویاهای خودشو دنبال میکنه. بعد تمام کائنات دست به دست هم میدن و رشته فوتبال نمایشی تاسیس میشه. یعنی آغاز موفقیت‌های جهانی احمدرضا فلسفی.

پس اگر آرزویی محال در ذهنت داری با تمام وجود برای رسیدن بهش تلاش کن. تا دنیا برای رسیدن تو به آرزوت دست به کار شه.



۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی