چگونه می‌توانیم ایده جدید برای کسب‌وکار اینترنتی پیدا کنیم؟ ۰
اشتراک گذاری مطلب

چگونه می‌توانیم ایده جدید برای کسب‌وکار اینترنتی پیدا کنیم؟


۶ راه پیدا کردن ایده‌ کسب‌وکار اینترنتی .
داشتن و نگهداری یک کسب‌وکار آنلاین،برای همه یک ایده وسوسه‌کننده و جذاب محسوب میشه. زیرا  فرد از دورترین نقاط دنیا یا کشوری که در آن زندگی می‌کند هم، می‌تواند درآمد داشته‌باشد. وسوسه‌کننده است. اما خیلی‌ها در همان نقطه شروع گیر می‌کنند و قادر به حرکت نیستند . چرا؟
چون مهمترین گام برای شروع کسب‌وکار آنلاین سودآور، پیدا کردن ایدهی است که  نه تنها با مهارت‌ها و نقاط قوت فرد منطبق باشد بلکه مورد نیاز قشر گسترده‌ای از افراد جامعه هم باشد.
پس مهمترین مرحله برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار، پیدا کردن یک ایده خلاقانه است.
زمانی ایده کسب‌وکار، سودآور خواهد بود که مشکلی از مشکلات مردم را حل کند به عبارت دیگر برای مشتری مفید باشد. برای کسی که دنبال یک نوآوری در کسب‌وکار است، اولین مرحله پیدا کردن نیاز مشتری است.
شما می‌توانید نگاهی دقیق به زندگی خود یا اطرافیانتان داشته‌باشید. ببینید چه چیزی در زندگی برای شما یا دیگران مشکل ایجاد کرده و راه‌حل این مشکل چیست؟ سپس این راه‌حل کشف‌شده را تبدیل به کسب‌وکار کنید.
خوشبختانه امروزه وجود شبکه‌های اجتماعی یک مکانی فوق‌العاده برای پیدا کردن نیازهای مردم است و این نیازها را در کامنت‌های اشخاص می‌توان به وضوح دید.
این نکته ظریف را همیشه به خاطر داشته‌باشید :
بزرگترین ایده‌های تجاری از حل مشکلات پیش آمده، به دست میاد. فردی با مشکلی روبرو می‌شود، راه‌حلی برای آن پیدا می‌کند و در آخر آن را می‌فروشد.
در ادامه ۶ راه پیدا کردن ایده کسب‌وکار جدید آورده‌شده‌است:
۱_بررسی نیازهای جامعه و مردم.
۲_تحقیق در مورد استارتاپ‌های سایر کشورها.
۳_فکر کردن روی یک موضوع خاص.
۴_تحقیق روی گروههای سنی و جنسی.
۵_رفع مشکل استارتاپ‌های فعلی.
۶_ادغام چند ایده.
ایده کسب و کار در اینترنت


۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی