چگونه بدون آرایش صورتی زیبا داشته‌باشیم؟ ۰
اشتراک گذاری مطلب

چگونه بدون آرایش صورتی زیبا داشته‌باشیم؟

راز زیبایی صورت بدون آرایش.
یکی از دغدغه‌های اصلی زن‌ها از دوران باستان تا حالا زیباتر دیده‌شدن است. و برای رسیدن به این زیبایی از انواع و اقسام لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با اینکه اکثر زن‌ها از لوازم آرایشی برای زیباتر شدن استفاده می‌کنند اما همه آنها آرزو دارند بدون استفاده از محصولات آرایشی زیبا دیده‌شوند.
ما در این پست وبسایت چیکادی در مورد راز زیبایی صورت بدون آرایش صحبت خواهیم کرد :

ترفندهای زیبایی صورت بدون ارایش:

۱_پوست

پوست اولین و مهمترین عامل زیبایی صورت است. هر چقدر پوست شفاف‌تر و یکدست‌تر باشد، جلوه بیشتری خواهد داشت. یکی از راههای ساده برای زیباتر شدن پوست، شستشوی روزانه آن است. با شستن صورت، آلودگی و گردوغبار از روی آن گرفته می‌شود و همین عامل مانع جوش زدن پوست می‌شود.
برای شستن صورت حتما از آب سرد استفاده کنید. آب سرد باعث افزایش جریان خون می‌شود. هر چقدر خون بیشتر جریان داشته‌باشد، شادابی پوست بیشتر می‌شود.
راه دوم برای داشتن پوستی شاداب، لایه‌برداری سلولهای مرده پوست است. با گذر زمان برخی از سلولها از بین می‌روند. وجود این سلولهای مرده باعث کدر شدن پوست می‌شود. هر هفته، دوبار صورت خود را با اسکراب‌های موجود در بازار لایه‌برداری کنید.
اما توصیه ما به شما استفاده از لایه‌بردارهای خانگی است. می‌توانید بدون هزینه اضافی با مقداری شکر یا حنای بدون رنگ، لایه‌برداری از پوست را انجام دهید.
راه سوم برای زیباتر شدن پوست، ماساژ مداوم صورت است. ماساژ باعث افزایش جریان خون در نتیجه زیباتر دیده شدن پوست می‌شود.

۲_ لبها:

بعد از پوست، توجه بیننده به لبهای شماست. لبهای ترک‌خورده و خشک تاثیر زیادی در کاهش زیبایی صورت شما دارد. پس برای داشتن لبهایی خوشرنگ و نرم حتما بعد از مسواک زدن شروع به لایه‌برداری پوست لب خود کنید. بدین صورت که مسواک را به آرامی روی لبهای خود بکشید تا پوست‌های زبر و مرده از روی لبتان پاک شود. سپس لبهای خود را با وازلین چرب کنید. این کار سبب براق شدن لبهایتان می‌شود.

۳_ ابرو:

شکل و فرم ابرو در زیبایی چهره شما بسیار موثر است. پس همیشه ابروهایی تمیز متناسب با چهره خود داشته‌باشید.
۴_ گونه:
گونه صورتی رنگ،یکی دیگر از عوامل زیبایی چهره است. برای داشتن گونه‌ای به رنگ صورتی با ماساژ و نیشگون، جریان خون را در قسمت گونه افزایش دهید. همچنین می‌توانید کمی وازلین بالای گونه بزنید. این کار زیبایی صورت شما را دو چندان می‌کند.
۵_ مو:
حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته‌باشید مدل مو به تنهایی قادر است شما را زیباتر نشان دهد. به شرطی که مدل مویی متناسب با چهره خود انتخاب کنید.
شاید موارد گفته‌شده فوق خیلی ساده و پیش‌پاافتاده به نظر برسد اما انجام این کارهای ساده تاثیر زیادی بر زیبایی شما خواهد گذاشت.
موفق باشید.

۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی