۷ اشتباه جبران‌ناپذیر زن‌ها در روابط آنلاین. ۰
اشتراک گذاری مطلب

۷ اشتباه جبران‌ناپذیر زن‌ها در روابط آنلاین.

اشتباهات آنلاینی که هرگز نباید مرتکب شوید.
اینترنت، شبکه‌های مجازی یکی از روش‌های برقراری ارتباط تو عصر مدرنی است که در آن زندگی می‌کنیم. کافیه یک گوشی هوشمند داشته‌باشید تا به راحتی بتوانید با هر کسی که دوست دارید، در هر جای این دنیا که باشد، ارتباط برقرار کنید. تا اینجای قضیه هیچ مشکلی وجود ندارد ولی وقتی حرف ازدواج و عشق‌های آنلاین به میان میاد کمی ترس و تردید نسبت به این نوع از روابط  حس می‌شود.
باید قبول کنیم به لطف شبکه‌های اجتماعی، ارتباط اینترنتی به بخشی از زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌ و بیشتر مواقع یک سر ارتباط به عشق و علاقه منتهی می‌شود. پس در حال حاضر احتمال آشنایی، عاشق‌شدن و ازدواج  توسط فضای مجازی وجود دارد.
اما در همین روابط هم باید حدومرزها رعایت شود. در غیر این صورت عاقبت خوشی در انتظارتان نخواهد بود.
ما در این پست وبسایت چیکادی به اشتباهاتی که زنان در روابط آنلاین مرتکب می‌شوند، می‌پردازیم.

اشتباهات خانم‌ها در روابط آنلاین :

۱_ اعتماد بیش از حد ممنوع.

بدترین اشتباهی که ممکن است در روابط آنلاین مرتکب شوید، اعتماد بیش از حد به طرف مقابل است. آن هم در شروع رابطه که چیز زیادی از طرف مقابل نمی‌دانید.
متاسفانه بعضی از خانم‌های جوان خیلی سریع به طرف مقابل خود اعتماد می‌کنند و هزاران عکس و اطلاعات شخصی خود را به او می‌دهند، غافل از اینکه ممکن است از این تصاویر و اطلاعات بر علیه انها استفاده شود. و یا حتی بدتر از آن.
وقتی با کسی اینترنتی دوست می‌شوید، هیچ چیزی از او نمی‌دانید. حتی نمی‌دانید هویت این فرد واقعی است یا خیر.
تحت هیچ شرایطی برای ملاقات با وی به مکان‌های خلوت نروید. بهترین و امن‌ترین کار، ملاقات در یک محیط عمومی است. توجه داشته‌باشید هیچگاه خود را در شرایط خطر قرار ندهید. همچنین قبل از قرار ملاقات، حتما به یکی از دوست‌‌ها یا اعضای خانواده خود در مورد این فرد بگویید.

۲_ فتوشاپ ممنوع.

عکس پروفایل شما، اولین چیزی است که فرد می‌بیند. بهتر است عکسی را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید که چهره واقعی شما را در حال انجام کار مورد‌علاقه‌تان نشان دهد. با اینکار یک پیش‌زمینه درست از شما، در ذهن طرف مقابل ایجاد می‌شود. با فتوشاپ تصاویر خود را دستکاری نکنید. چنانچه رابطه شما به یک رابطه جدی تبدیل شود، این تصاویر دستکاری شده برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد.
بدون‌شک عکسهای ده سال پیش شما هم گزینه مناسبی برای عکس پروفایلتان نیست. افرادی که به دنبال یک دوستی واقعی در اینترنت هستند، انتظار رفتاری صادقانه را دارند.

۳_ دروغ گفتن ممنوع.

همه با دروغ آشنا هستند اما آیا می‌دانید پنهان کردن حقیقت هم یک نوع دروغگویی است. وقتی تصاویر خود را با نرم‌افزار‌های ویرایشی لاغر و بی‌نقص نشان می‌دهید، در واقع در حال دادن اطلاعات دروغ هستید.
بهتر است صادقانه به سوالات طرف مقابل جواب دهید. دروغ پایه خوبی برای شروع یک رابطه نیست.

۴_ دادن اطلاعات شخصی ممنوع.

به محض آشنا شدن، شروع به دادن اطلاعات شخصی خود نکنید. شما هنوز طرف مقابل را نمی‌شناسید. شاید اگر او را کاملا بشناسید از ادامه رابطه با او صرف‌نظر کنید. پس قبل از شناخت کامل فرد، اطلاعات خصوصی و محرمانه خود را حفظ کنید.

۵_ دادن پیام‌های طولانی ممنوع.

یکی از روشهای گفتگو در اینترنت، استفاده از پیام‌هایی است که ردوبدل می‌شود. مراقب باشید اسیر این پیام‌های طولانی نشوید. یک رابطه واقعی رودررو بوجود می‌آید. شانس برقراری یک رابطه حقیقی را با دادن هزاران پیام در روز از دست ندهید. با پیامی که تایپ می‌شود به درستی نمی‌توانید طرف مقابل را بشناسید.

۶_ حرفهای سکسی ممنوع.

این هم یکی دیگر از اشتباهات خانم‌ها در روابط آنلاین است. دادن تصویر برهنه و پیام‌های سکسی باعث می‌شود رابطه شما از مسیر درستش منحرف شود. هیچوقت عکس برهنه خود را برای او نفرستید و یا گفتگوی سکسی نداشته باشید. با اینکار به او نزدیکتر نمی‌شوید بلکه رابطه محدود به یک مدت زمان کوتاه می‌شود.
بهتر است برای تحت‌تاثیر قرار دادن طرف مقابلتان ، هوش و یا هر مهارت دیگری که دارید را نشان دهید.
بهترین کار در یک رابطه آنلاین این است که رابطه را به سمت احساسات عاطفی پیش ببرید.

۷_ چت یا تماس تلفنی نیمه شب ممنوع.

زمانی که جواب پیام‌های نیمه شب طرف مقابل را می‌دهید او فکر می‌کند شما فردی هستید که همیشه در دسترس‌اید و مطمئناً چنین فردی برای روابط کوتاه مدت عالیه.
پس اگر خواهان ایجاد رابطه طولانی مدت هستید، بعد از ساعت ۱۰ شب تلفن خود را خاموش کنید تا کسی به شما دسترسی نداشته باشد.
موفق باشید.




۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی