چه کنم که دخترم بدون رضایت من ازدواج نکند؟ ۰
اشتراک گذاری مطلب

چه کنم که دخترم بدون رضایت من ازدواج نکند؟

ازدواج دختر بدون رضایت پدرومادر.

تو این پست وبسایت چیکادی در مورد یکی از درسهایی که از کتاب چشم دل بگشای خانم کاترین پاندر آموختم، برایتان صحبت می‌کنم.

خانم پاندر معتقد است : هر انسانی برای اینکه به تکامل برسد باید یک سری از تجربه‌ها را پشت سر بگذارد. این تجربه‌ها برای رشد او الزامی است. هر کدام از ما برای اینکه از یک مقطع به مقطع بالاتری برویم، باید درسهای خود را خوب یاد گرفته‌باشیم. وگرنه دنیا آنقدر آن درس را برای ما، به شیوه‌های مختلف تکرار می‌کند تا یاد بگیریم.

خانمی از دوستش پرسید: "چه کار کنم که دخترم بدون رضایت من ازدواج نکند؟"

پاسخی که شنید جالب توجه بود " از این طریق که اراده‌ات را با اراده الهی هماهنگ کنی. اراده دخترت هم ارزشمند است و باید مورد توجه و احترام قرار گیرد. خدا در وجود دخترت نیز هست. شاید روح دخترت برای درسهایی که باید در مدرسه زندگی بیاموزد ، بهترین راه را برگزیده باشد. همه نابرابری‌های ظاهری از طریق مردمان و رویدادهایی که دخترت به سوی خود می‌کشاند سازگار و تنظیم می‌شوند. تو باید بیاسایی و بگذاری جریان رویدادها به طور طبیعی پیش رود. "

همه توان آزمایی‌هایی که در زندگی با آنها روبرو می‌شوید، برای آموزش خودتان و فرزندتان است . فرزندتان طبق قانونی خطا‌ناپذیر در راهی گام بر‌می‌دارد که سابقه ذهن نیمه هوشیارش حکم می‌کند. و شما به جز اطاعت از اراده الهی هیچ حقی ندارید.

شاید بخواهید که فرزندتان را از تجربه‌ای که خود پشت‌سر گذاشتید، برهانید. اما اگر آن تجربه برای رشد و کمال روح او لازم باشد_اگر چه می‌توانید آن را به تعویق بیاندازید_ اما نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید.

تمامی فرایند زندگی، یعنی آموزش.

نخواهید که دخترتان طبق میل شما ازدواج کند. اراده خدا را بطلبید. خودتان از مساله دست بشویید، و مساله را به خدا بسپارید.

منبع:کتاب چشم دل بگشا.

۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی