علت سوءاستفاده از زنان مطلقه چیست؟ ۰
اشتراک گذاری مطلب

علت سوءاستفاده از زنان مطلقه چیست؟

روابط بی‌سروته زنان مطلقه.

در شرایط کنونی، یکی از بدترین مشکلات جامعه ما مربوط به زن‌های مطلقه است. زن‌هایی که به هر علت یک زندگی زناشویی ناموفق را پشت سر گذاشته‌اند و در یک اجتماع آشفته به دنبال مناسب‌ترین شریک عاطفی برای خود هستند. اما آیا پیدا کردن این شریک عاطفی امکان‌پذیر است؟

لازم به ارائه آمار و ارقام نیست. با کمی دقت زن‌های زیادی را در اطراف‌مان می‌بینیم که نه تنها همسر مناسبی پیدا نکردند، بلکه بارها و بارها مورد سوء استفاده احساسی و جسمی هم قرارگرفته‌اند. 

اما براستی دلیل  سوءاستفاده از زنان مطلقه چیست؟

متاسفانه اولین دلیل سوءاستفاده از این زنان، وجود  مردهای بی‌وجدان و فریبکار است. مردانی که نگاه ابزاری به زنان مطلقه دارند و به محض دیدن یک زن مطلقه به داشتن رابطه با او فکر می‌کنند.

غافل از اینکه این فرد هم یک انسان شبیه بقیه انسان‌هاست با این تفاوت که یک زندگی زناشویی ناموفق را پشت سر گذاشته و این رفتار دور از مردانگی و انسانیت است.

یک مرد واقعی هیچوقت از تنهایی و شرایط بد زندگی یک زن، به نفع غرایز خودش استفاده نمی‌کند.

دلیل دوم که منجر به سوءاستفاده از زنان می‌شود: کاملا به طرز فکر و نگرش زن‌ها بستگی دارد. زن‌هایی که برای فکر، احساس و بدن خود ارزشی قائل نیستند.

آنها معنای زندگی را در وجود مرد جستجو می‌کنند. بدون مرد قادر به زندگی عادی نیستند. و همیشه در زندگی به یک مرد نیاز دارند اما نیاز آنها، واقعی نیست.

نیاز آنها به خاطر ضعیف بودن و کمبود اعتمادبه‌نفس است. و همین نقطه ضعف باعث می‌شود وارد رابطه‌هایی شوند که از پایه و اساس غلط است.

شاید شما هم از این دست زنان در اطرافتان زیاد دیده‌باشید. در زندگی آنها همیشه یک مرد وجود دارد. یا به عنوان دوست پسر یا شوهر صیغه‌ای.

فرقی نمی‌کند در هر صورت شما هیچوقت آنها را بدون مرد نمی‌بینید و  اگر دلیل این کار آنها را بپرسید: هزاران بهانه جور می‌کنند که یکی از این بهانه‌ها، فرار از تنهایی است.

اما متاسفانه این زنان برای تنها نبودن تاوان سنگینی را پس می‌دهند. تاوانی که شاید چندین سال بعد، وقتی دیگر جوان نیستند خود را نشان بدهد.

این زنان برای فرار از تنهایی به روابط موقت با مردان تن می‌دهند، غافل از اینکه همین مردان برای ازدواج دائم دست رد به سینه آنها می‌زنند.

شاید این زنان در دوران جوانی با رابطه‌های نامشروع و مشروع  تنها نباشند ولی حتما در میانسالی و پیری تنها خواهند بود.

ما در این پست وبلاگ یک تجربه، مخالف رابطه یک زن مطلقه و تلاش او برای یافتن همسر ایده‌آل نیستیم.

ما مخالف هر رابطه‌ای که منجر به آسیب‌دیدن این زنان میشود، هستیم.

رابطه‌هایی که یک سر آن مرد متاهل و یا پسری بسیار جوان قرار دارد، پایان خوشی ندارد.

آسیب چنین روابطی جبران‌ناپذیر و نتیجه‌اش شکسته‌شدن دل و پاره پاره شدن روح است.

شاید اولین قدم برای به دست آوردن یک زندگی سالم و موفق دوری جستن از روابط بی‌سرو‌ته و نافرجام است. با این کار برای جسم و روح خود ارزش قائل می‌شوید و هر فردی را وارد حریم خصوصی زندگیتان نمی‌کنند.

بهترین زندگی زمانی نصیب‌ ما انسان‌ها می‌شود که بر ترس‌هایمان غلبه کنیم. بر ترستان از تنهایی غلبه کنید. و اجازه ندهید مردان هوسباز به بهانه‌های مختلف با روح و روانتان بازی کنند.

شما لایق بهترین زندگی هستید و بهترین زندگی حتما کنار یک مرد نیست.



۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی