آیا در منزل شما هم انرژی منفی وجود دارد؟ ۱
اشتراک گذاری مطلب

آیا در منزل شما هم انرژی منفی وجود دارد؟

مطمئنا شما هم در مورد افکار منفی، انرژی منفی و آدم‌های منفی مطالب زیادی شنیدید؟ اما در مورد مکان‌هایی که انرژی منفی دارند، چطور؟ آیا در این مورد هم اطلاعاتی دارید؟
خیلی به جاهای دوردست و پیچیده فکر نکنید. ممکن است همین مکانی که الان در آن حضور دارید، پر از انرژی منفی باشد! عجیبه ولی واقعیت دارد.
همان‌طور که همنشینی با افراد منفی‌نگر روی ما تاثیر بدی می‌گذارد، قرار گرفتن در مکان‌هایی که انرژی منفی در آن جریان دارد هم تاثیر مخربی روی روح و روان ما دارد. شاید این سوال برایتان پیش بیاد که مگر چنین چیزی ممکن است؟ جسم بی‌جان انرژی ندارد چه برسد به اینکه این انرژی را به دیگران انتقال دهد؟
متاسفانه باید بگویم اشتباه می‌کنید. درست است که اجسام بی‌جان از نظر داشتن انرژی خنثی هستند ولی همین خنثی‌بودن باعث می‌شود به راحتی انرژی محیط را جذب و یا انتقال دهند.
پس در مرحله اول باور کنید در این دنیای بزرگی که در آن زندگی می‌کنیم، مکان‌هایی وجود دارد که باعث انتقال انرژی منفی می‌شود. برعکس این مساله هم صادق است. به طور مثال : طبیعت سرسبز، دریای آرام آبی رنگ، کوهستان‌های زیبا باعث ایجاد حس شادی و آرامش در انسان می‌شود. پس همانگونه که طبیعت انرژی مثبت را منتقل می‌کند، جاهایی هم وجود دارد که انرژی منفی را منتقل می‌کند.

در چه جاهایی انرژی منفی وجود دارد؟

هر جایی که در آن به‌هم‌ریختگی و بی‌نظمی وجود دارد.

شاید به خاطر همین مساله است که خانم‌ها روی نظافت منزل خیلی حساسند. بیشتر اوقات دعوای بین زن و شوهر به خاطر رعایت نکردن نظم از طرف آقاست.
به طور مثال : آقا به محض ورود به منزل، لباس و لوازم شخصی‌اش را روی مبل پرت می‌کند و همین سرآغاز یک مشاجره جدید می‌شود. خیلی از آقایان این رفتار خانم‌ها را درک نمی‌کنند. به نظر آنها این مساله خیلی ساده و پیش‌پاافتاده است. ولی حالا می‌دانیم هر نوع بی‌نظمی باعث ایجاد انرژی منفی می‌شود. و از آنجایی که سیستم عصبی خانم‌ها نسبت به آقایان خیلی زودتر تحریک می‌شود. پس سریعتر تحت تاثیر انرژی محیط قرار می‌گیرند.

خانه‌های فحشا یا جاهایی که در آن مشروبات الکلی وجود دارد.

بحث ما هیچ ربطی به مذهب و اعتقادات دینی ندارد. ولی هر چیزی که به جسم و روح انسان آسیب بزند، دارای انرژی منفی است. در چنین مکان‌هایی انرژی منفی زیادی وجود دارد که به راحتی به دیگران منتقل می‌شود.

مکان‌هایی که پر از خاطرات تلخ گذشته است.

همیشه ملک یا آپارتمانی که در آن اتفاق وحشتناکی مثل قتل و جنایت رخ داده، خیلی ارزان‌تر از قیمت واقعی‌اش به فروش می‌رسد. افراد کمی تمایل به خرید چنین ملکی دارند. چنین مکان‌هایی در نظر مردم خوش‌یمن نیست. و واقعا هم همینطور است.
در چنین املاکی بدترین اتفاق ممکن رخ داده پس دارای انرژی منفی زیادی است. انرژی منفی که حاصل درد و رنج کشیدن انسانهای بیگناه است.

جاهایی که در آن غیبت، خشم، نفرت و حسادت وجود دارد.

اوایل ازدواجم متوجه یک چیزی شدم. هر وقت که حال روحی خوبی نداشتم و به منزل پدرشوهرم می‌رفتیم، حالم خوب خوب میشد. کم‌کم این سوال برام پیش آمد که چطور چنین چیزی ممکن است؟ وقتی این مساله را با همسرم مطرح کردم، در جواب گفت:
" پدرومادرم هیچوقت بد دیگران و نمیخوان، تو خونه ما هیچوقت پشت‌سر کسی حرف بدی زده نمیشه" و واقعا هم همینطور بود.
پس راحت از کنار این موضوع نگذرید. اگر می‌خواهید خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید خالی از هر نوع انرژی منفی باشد، از غیبت، حسادت، نفرت بپرهیزید.
برای دیگران حتی دشمنان خود طلب خیر و برکت کنید. این کار را برای خودتان انجام دهید. در منزلی که انرژی منفی به طور دائم وجود دارد، کودکان دچار کابوس و بدخوابی می‌شوند، کودک لجباز و بهانه‌گیر می‌شود. زیرا تحمل این انرژی منفی برای کودکان سخت و طاقت‌فرساست. در چنین منزلی همیشه سر کوچکترین موضوعات بحث و جدل است.
می‌توانید برای یک مدت از خشم، نفرت، حسادت، غیبت دوری کنید و تاثیر این کار را در لحظه لحظه زندگی‌تان ببینید.

۱ دیدگاه

  1. abdolnabisolimaniabdolnabisolimani میگه:

    سلام بسیار سپاسگزارم بابت اطلاع رسانیتون عالی بود موفق باشید.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی