وقتی مردی عاشق میشه چطور فکر میکنه ؟ ۲
اشتراک گذاری مطلب

وقتی مردی عاشق میشه چطور فکر میکنه ؟

وقتی مردی عاشق میشه چطور فکر میکنه؟ چی تو سر یک مرد عاشق میگذره؟
این‌ها سوالاتی است که هر زنی آرزو دارد در موردش بیشتر بداند. شاید بگویید: چرا جواب این سوالات برای زن‌ها انقدر مهم است؟
چون مغز زن و مرد با هم فرق دارد، به همین دلیل عملکرد زن با مرد کاملا متفاوت است. و این تفاوت، در مسائل احساسی بیشتر دیده می‌شود. به طور مثال : مردها وقتی عاشق می‌شوند، بیشتر سکوت می‌کنند. برعکس، زن‌ها، وقتی احساساتی می‌شوند، بیشتر حرف می‌زنند.
حال خودتان تصور کنید در چنین شرایطی(وقتی زن و مرد عاشق هم می‌شوند) زن و مرد چگونه باید با هم ارتباط برقرار کنند. مطمئنا همین تفاوت‌های غریزی در بیشتر مواقع باعث سوتفاهم و یا حتی بدتر، سبب به هم خوردن رابطه می‌شود.
در بیشتر موارد، این زن‌ها هستند که رابطه را بهم می‌زنند، چون سکوت مردها برای آنها که دوست دارند بیشتر و بیشتر در مورد احساساتشان حرف بزنند، کاملا گیج‌کننده و بی معنا است.سکوت مردها در چنین شرایطی اصلا پیام خوبی را به یک زن منتقل نمی‌کند. در نتیجه زن ممکن است تصمیمی بگیرد که به ضرر خودش و شریک عاطفی‌اش تمام شود.
پس حتما تا اینجای مطلب متوجه شدید که چرا زن‌ها تمایل دارند در مورد رفتارهای مرد عاشق بیشتر بدانند. این دانستن کمک زیادی به برقراری یک رابطه عاطفی می‌کند.

اما واقعا تو سر مرد عاشق چی میگذره؟

مردها زمانی که وارد یک رابطه احساسی می‌شوند، به طور ناخودآگاه بیشتر دوست دارند سکوت کنند و عشق خود را با رفتارشان نشان دهند.حال زنی را تصور کنید که با هیجان در مورد احساسات قلبی‌اش صحبت می‌کند. مرد خونسرد به او نگاه می‌کند و می‌گوید: " دوست داری بریم پیتزا بخوریم؟"
مطمئنم هیچ زنی دوست ندارد تو چنین شرایطی قرار بگیرد. ولی واقعیت این است : برای مرد عاشق، صحبت کردن  در مورد عشق سخت‌ترین کار دنیاست. او دلش می‌خواهد با عمل کردن به زن مورد علاقه‌اش نشان دهد که چقدر دوستش دارد.
با اینکه زن‌ها دوست دارند جمله دوستت دارم را بارها و بارها در روز بشنوند و یا هر ساعت و هر لحظه پیامی عاشقانه از عشق خود دریافت کنند.اما این کارها برای مردها هیچ اهمیتی ندارد. و چون اهمیتی ندارد، کمتر آن را انجام می‌دهند.
چیزی که برای یک مرد عاشق مهم است این است که برایتان خاص و قهرمان باشد. اینکه او را برتر از مردهای دیگر بدانید. پس دست به کارهایی می‌زند که سبب شود شما به او افتخار کنید.
در آخر یادآور می‌شوم:
در یک رابطه عاشقانه، همیشه به عملکرد و رفتارهای شریک عاطفی‌تان نگاه کنید. رفتارهای او بهترین معیار سنجش عشق‌اش است.

۲ دیدگاه

  1. سلام، مقاله قشنگی بود، دستتون درد نکنه

  2. mozhdeh solimanimozhdeh solimani میگه:

    سلام ازنظر من نیاز یه دقت و فکر کردن به این چیزا مهم نباشه بهتره کسی واقعا عاشق باشه غرورش و کنار میزاره و درست خاستگاری میکنه ممنونم دستتون درد نکنه موفق باشید.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی