پیدا کردن ایده بازاریابی در ۱۵ دقیقه. ۱
اشتراک گذاری مطلب

پیدا کردن ایده بازاریابی در ۱۵ دقیقه.

آموزش بازاریابی با اینستاگرام.
پانزده دقیقه وقت آزاد... آیا شما هم این تجربه را داشتید که بعد از انجام کارها در محل کارتان، پانزده دقیقه وقت آزاد داشتید. پانزده دقیقه‌ای که نمی‌دانستید با آن چه کنید! اکثر افراد در چنین شرایطی سری به شبکه‌های اجتماعی خود می‌زنند تا هم وقت خود را سپری کنند هم استراحتی کرده‌باشند. اما آیا می‌دانید از این پانزده دقیقه می‌توان برای یک بازاریابی قدرتمند اینترنتی استفاده کرد؟ برای شروع یک بازاریابی آنلاین، در مرحله اول، لیستی از کارهایی که در این پانزده دقیقه می‌توانید انجام دهید، آماده کنید. این لیست کمک شایانی به مدیریت زمان شما می‌کند، در واقع سبب صرفه‌جویی در وقت برای شما می‌شود.
اما ما در این پست وبسایت چیکادی به بررسی روش بازاریابی با اینستاگرام  می‌پردازیم.

بازاریابی با اینستاگرام.

برای اینکه تعداد لایک و بازدید از پیج اینستاگرام شما بالا رود، احتیاج دارید کاری کنید که صفحه شما بیشتر نمایش داده شود. صفحه شما زمانی نمایش داده‌می‌شود که مطالب و عکس‌های شما در یک دسته‌بندی خاص وجود داشته‌باشد.

چگونه پیج اینستاگرام خود را در یک دسته مشخص قرار دهیم؟

اینستاگرام برای دسته‌بندی مطالب و عکسها از نمادی به نام هشتگ " #" استفاده می‌کند. تا مدتها ، این علامت برای پرداخت تلفنی قبض‌ها مورد استفاده قرارمی‌گرفت. اما با گذشت زمان ابتدا در توییتر سپس در فیسبوک و اینستاگرام معروف شد.

هشتگ چیست؟

در طول چند دهه اخیر به لطف رسانه‌های اجتماعی کلمات زیادی وارد فرهنگ لغت ما انسان‌ها شده. اما تعداد کمی از آنها مثل هشتگ، انقدر مورد توجه و استفاده کاربرها قرار گرفته‌است.
هشتگ  در واقع یک کلمه کلیدی است که بدون فاصله، بعد از یک علامت (#) تایپ می‌شود. کلمه‌ای قدرتمند که باعث می‌شود بحث‌های عمومی کاربرها در اینستاگرام، به یک جریان واحد تبدیل شود.
در واقع با قرار دادن علامت مربع(#) در کنار یک کلمه یا عبارت، آن متن را به یک لینک قابل کلیک تبدیل می‌کنیم. وقتی کاربری روی آن پیوند، کلیک می‌کند به صفحه‌ای منتقل می‌شود که تمام پست‌های مربوط به آن هشتگ، در آن نمایش داده‌می‌شود.
به طور مثال با کلیک روی #سفر به صفحه‌ای می‌رسید که مطالب گوناگون از پست‌های مرتبط با سفر در آن نمایش داده‌می‌شود. 
آیا باید از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟
بدون شک بله.
وقتی کاربرها هنگام جستجوی هشتگ‌های مختلف به پیج شما می‌رسند،ممکن است پست‌های دیگر شما را ببینند و تصمیم بگیرند صفحه شما را دنبال کنند. پس هشتگ راهی عالی برای رشد و افزایش فالورهای شماست.
بهترین هشتگ‌های اینستاگرام.
حال که اطلاعات پایه را در مورد هشتگ آموختید. نوبت به شناخت اصطلاحاتی است که باید به عنوان هشتگ در صفحه اینستا خود قرار دهید. و این همان کاری که در پانزده دقیقه وقت آزاد خود باید انجام دهید.
در اینستاگرام میلیون‌ها کلمه و عبارت به عنوان هشتگ ثبت شده‌است. پس شناسایی هشتگ‌ها کاری ظریف و مهم است. شما می‌توانید با بررسی پیج‌های رقیب پی ببرید چه هشتگ‌هایی بیشترین تاثیر را دارند.
و یا با کلیک روی جستجو یا علامت ذره‌بین، شروع به تایپ کلمات مختلف کنید. اینستاگرام به طور اتوماتیک کلمات محبوب خود را نشان می‌دهد.
همچنین می‌توانید از ترکیب کلماتی که زیاد جستجو می‌شود با اسم یا صفت تخصصی دیگر، عبارتی منحصر‌به‌فرد برای پیج خود بسازید.
پس یکی از کارهایی که در این پانزده دقیقه می‌توانید انجام دهید، پیدا کردن هشتگ‌های قدرتمند برای صفحه اینستاگرامتان است. هشتگ‌ها را برای پست‌های مختلف خود امتحان کنید. با مرور زمان می‌توانید در این پانزده دقیقه وقت آزاد، تعداد لایک‌های پست‌ها را بررسی کنید. ببینید از چه هشتگی برای آن استفاده کردید. با این روش کم‌کم بهترین هشتگ‌ها را شناسایی خواهید کرد و در یک زمان کم بازدید و فالوور پیج شما تصاعدی بالا می‌رود.

۱ دیدگاه

  1. وبلاگ خیلی خوبی دارید

    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی