چگونه آینده خود را پیشگویی کنیم؟ ۴
اشتراک گذاری مطلب

چگونه آینده خود را پیشگویی کنیم؟

اگاهی از آینده یکی از چیزهایی است که برای همه مردم هیجان‌انگیزه. خیلی از افراد ادعا می‌کنند به فال و طالع بینی اعتقادی ندارند اما اگر شرایطش ایجاد شود، نمی‌توانند جلوی کنجکاوی خود را بگیرند. در واقع همه ما عاشق این هستیم که از آینده کاری و عاطفی خود سردربیاریم.

اما چگونه می‌توان آینده را پیش‌‌گویی کرد؟

اولین چیزی که به محض شنیدن کلمه پیشگویی به ذهن آدم می‌رسد انواع فال و طالع بینی است.
فال قهوه، تاروت، حافظ، طالع‌بینی خورشیدی، ماه تولد و....
اما بحث ما در اینجا مربوط به این مساله است که چگونه خودمان می‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم؟ اصلا آیا امکانش هست که بتوانیم آینده خود را پیشگویی کنیم؟
جواب این سوال یک بله محکم و مطمئن است. تک‌تک ما این توانایی را داریم که آینده خود را پیشگویی کنیم.اما چگونه؟

چگونه می‌توانیم آینده کاری و شخصی خود را حدس بزنیم ؟

خیلی ساده است. به کلمات و جمله‌های خود توجه کنید. ببینید از چه کلماتی بیشتر استفاده می‌کنید. صحبت‌های شما اغلب حول‌و‌حوش چه موضوعاتی است؟ وقتی دائما از بی‌پولی، بدهی، کاروکاسبی کساد صحبت می‌کنید، یعنی آینده چندان خوشایندی در انتظار شما نیست.
مهم نیست با چه مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید، مهم نیست چه مقدار افکار منفی در ذهنتان وجود دارد. تا وقتی که این مشکلات و افکار منفی در ذهنتان باشد، هیچ صدمه‌ای به شما نمی‌زند. اما به محض اینکه افکار منفی‌ به زبان آورده‌شود، جان می‌گیرد، قدرتمند می‌شود. و اینجاست که با کلامتان آینده خود را رقم می‌زنید.
به یاد داشته‌باشید :
هر چیزی که در مورد خود، کسب‌وکار و روابط عاطفی ‌تان می‌گویید، در واقع دارید آینده خود را پیشگویی می‌کنید.
زمانی که می‌گویید من بدبختم، من چاقم، من به درد هیچ کاری نمی‌خورم، من تو هیچ زمینه‌ای استعداد ندارم، من نمی‌تونم از این حد، بیشتر پول در بیارم، من کودنم، من زشتم. یعنی بدون آنکه بدانید در حال پیشگویی آینده‌تان هستید.
جایگاه فعلی شما وابسته به کلماتی است که در گذشته از آن استفاده می‌کردید و جایگاه آینده‌تان به کلماتی بستگی دارد که الان به کار می‌برید. پس برای داشتن آینده ایده‌آل، از زیباترین و بهترین کلمات استفاده کنید.
وقتی دوستی از اوضاع و شرایط کسب‌وکارتان سوالی می‌پرسد، لازم نیست در مورد هزارویک مشکلی که دارید، صحبت کنید. بهترین جواب این است: مشکلاتی وجود دارد، اما به لطف خدا همه چی در حال بهتر شدن است.
خدا در انجیل می‌فرماید :
از سخنان خود عادل به شمار می‌آیی، و از سخنانت بر تو حکم می‌شود.
مرگ و زندگی در قدرت کلام نهفته است.
یا سخن اشعیای نبی:
کلام من بی‌ثمر به خودم برنمی‌گردد، آنچه را که می‌خواهم برایم به ارمغان می‌آورد.
این جملات نشان‌دهنده تاثیر و قدرت کلماتی است که استفاده می‌کنید. پس در انتخاب کلمات نهایت دقت را به کار برید. زیرا چه بخواهید چه نخواهید این کلمات هستند که آینده شما را رقم می‌زنند.

۴ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام بسیار ممنونم از زحمات شما بابت اطلاع رسانیتون موفق باشید.

  2. نفسنفس میگه:

    من که چىزى نفهمىدم

  3. S:SS:S میگه:

    o uuuuuuuu ok. ;-)

  4. رضارضا میگه:

    عالی بود.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی