کسب درآمد از نقاشی روی لامپ. ۶
اشتراک گذاری مطلب

کسب درآمد از نقاشی روی لامپ.

کسب درآمد در خانه از نقاشی روی لامپ.

جان بخشیدن به لوازم دورریختی، لذت فوق‌العادهی دارد، مخصوصا اگر با کسب درآمد هم همراه باشد. ایده کسب درآمد از لامپ‌های سوخته، شاید کمی عجیب و غیرممکن به نظر برسد. اما ما به شما تضمین می‌دهیم خلاقیت در این کار منجر به کسب درآمد برای شما خواهد شد.

اجازه بدهید : یکی از تجربیات زندگی خودم را  با شما در میان بگذارم.

چند سال پیش، با یکی از دوستانم تو کلاس‌های آموزش معرق فنی‌و‌حرفه‌ای شرکت کردم. بعد از پایان دوره، دوستم تو کلاس‌های منبت هم ثبت‌نام کرد.

دوستم بعد از چند ماه شروع به کار کرد.

اشتباه نکنید :

اون هیچوقت از معرق یا منبت درآمدی کسب نکرد، اصلا تو این زمینه فعالیتی نکرد.

معرق و منبت ایده‌ای شد برای انجام کارهای جدید. دوست سخت‌کوشم از ساخت دکوری، عروسک، جاشمعی شروع کرد و همین چند وقت قبل، شاهد بودم که روی سرویس خواب و میز و صندلی کار میکرد.

البته ناگفته نماند این دوست عزیز یک خانم با پشتکار بالاست.

هدف از بیان این تجربه این بود که بدانید، ایده کسب درآمد از نقاشی روی لامپ، اگر با خلاقیت شما همراه سود، حتما نتیجه بی‌نظیری را در پی خواهد داشت.

اما نقاشی روی لامپ های سوخته، کاری جدید و ناشناخته در کشور عزیز ماست. می‌توان هزاران طرح و نقش به آن اضافه کرد و به عنوان یک ابزار تزیینی شیک و جدید به بازار عرضه کرد.

در ادامه چند عکس از نقاشی روی لامپ برای شما اماده‌کرده‌ایم.

ایده نقاشی روی لامپ‌های سوخته:

طراحی روی لامپ

نقاشی روی لامپ


طراحی روی لامپ


نقاشی روی لامپ سوخته

کاردستی با لامپ


لامپ عروسکی


نقاشی روی لامپ

نقاشی روی لامپ


۶ دیدگاه

  1. چه ایده جالبی:)!!

  2. واقعا جالبه وخوشگل .

    خوب آموزشش هم بذارید .تشکر.


  3. 📛استخدام بومیان از شعار تا عمل⁉️

    ✨ قرآن کریم می‌فرماید:« اِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ»(نحل-90)
    اولویت استخدام بومیان فقط به جهت رفع تبعیض ناروا نیست، بلکه مطابق با اصول قانون اساسی و در راستای حقوق شهروندی و عدالت اجتماعی است.
    به اختصار نصوص قانونی آن را ذکر می کنیم:
    اصل ۲۸، بند ۶ اصل ۲، بند ۱و۹ و۱۲ از اصل ۳ ، اصل ۴۸ و بند ۲ و۳اصل ۴۳ ، ماده ۴۷ قانون برنامه پنچساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران .
    @hamdan110
    طبق قانون حقوق استخدامی و کار می‌توانیم به بند ۱ مقاولنامه ی شماره ۱۱۱سازمان بین المللی کار که دولت ایران در سال ۱۳۴۳ به آن ملحق شده، اشاره نمود،که عنوان «تبعیض آمیز» را اینگونه معرفی نموده است: «هر گونه تفاوت و محرومیت یا تقدم که بر پایه نژاد - رنگ پوست - جنسیت -مذهب - عقیده سیاسی و یا سابقه ملیت آباء و اجداد یا طبقه‌اجتماعی بر قرار بوده و در امور مربوط به استخدام و اشتغال تساوی احتمال موفقیت و رعایت مساوات در شرایط سلوک با کارگر را به کلی از میان برده و با بدان لطمه وارد سازد.»

    https://eitaa.com/hamdan110
    🔰 لذا از دلسوزان ، حقوق دانان،نهادهای نظارتی ، دادستان های زحمتکش ( ماده ۱۱  قانون آیین دادرسی کیفری) و...این مطالبه شرعی و قانونی را داریم که به اینچنین تخلفات و بی عدالتی ها ورود نمایند و از تضیع حقوق عامه مردم و سوء استفاده عده ای معلوم الحال جلوگیری نمایند.
    #سلام-بر-ابراهیم #پیشگیری #عدالت
    📝حمدان مقدم
    https://eitaa.com/hamdan110

  4. اسکیتاسکیت میگه:

    عالیی بودن فقط یه سوال لامپ ر‌و توشو باید خالی کنیم؟

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی