۴علتی که یک مرد شما را تحویل نمی‌گیرد ؟ ۷
اشتراک گذاری مطلب

۴علتی که یک مرد شما را تحویل نمی‌گیرد ؟

آیا می‌دانید دلایلی که باعث می‌شود یک مرد، شما را نادیده بگیرد، چیست؟
نمی‌دونم رابطه بین انسان‌ها در گذشته هم، همین‌قدر پیچیده و عجیب بود یا با پیشرفت علم و تکنولوژی این روابط دستخوش تغییر و تحول شده. در عصر حاضر هزاران دلیل برای رفتارهای عجیب و غریب افراد در روابط دوستی، عاشقانه و یا حتی کار وجود دارد. یکی از همین رفتارها، نادیده‌گرفته‌شدن فرد در یک رابطه عاشقانه است.
اتفاقی آزاردهنده و غیرقابل تحمل.
اما واقعا چرا این اتفاق در یک رابطه زیبای دوستی یا عاشقانه روی می‌دهد؟دلیل نادیده‌گرفته‌شدن فرد در یک رابطه، چه می‌تواند باشد؟ برای یافتن جواب این سوال و تصمیم درست در چنین مواقع، ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

دلایلی که یک فرد شما را نادیده می‌گیرد:

۱_ می‌خواهد دست‌نیافتنی باشد.

برخی افراد  معتقدند باید در شروع یک رابطه، دست‌نیافتنی باشند تا بدین ترتیب علاقه فرد مقابل را محک بزنند و یا حفظ کنند. در واقع قصد تشنه نگه‌داشتن طرف را دارند. و متاسفانه این رفتار بسیار موثر است مخصوصا روی افرادی که اعتمادبه‌نفس پایینی دارند.
در چنین مواقعی چه باید بکنیم؟
با او تماس بگیرید و بدون اینکه حس ناامیدی خودتان را نشان دهید، با وی صحبت کنید. خیلی محترمانه از او بپرسید:که تو این چند وقت اخیر خیلی جواب تماس‌ها یا پیام‌‌های من را نمی‌دادی! اتفاقی افتاده؟ حالت خوبه؟ با این پرسش به طرف مقابل می‌فهمونید که متوجه تغییر رفتار او شدید و به او فرصت برای جوابگویی می‌دهید.

۲_ می‌خواهد شما را تنبیه کند.

گاهی اوقات شریک زندگی‌تان با نادیده‌گرفتن شما، قصد تنبیه‌تان را دارد. در واقع با اینکار می‌خواهد از شما انتقام بگیرد. ممکن است کاری کرده‌باشید که ناراحت شده باشد و با این نادیده‌گرفتن، قصد تلافی دارد. و یا نه... ممکن است وسط یک دعوا یا کشمکش باشید. و این بحث و جدل باعث ناراحتی‌اش می‌شود، به همین دلیل برای آرام کردن اوضاع، شما را نادیده‌میگیرد تا کم کم همه چی به حالت اول  برگردد. که متاسفانه این کار بیشتر باعث آزارتان می‌شود.
حال در چنین شرایطی باید چکار کنید؟
باید صادقانه با خودتان فکر کنید: آیا فردی که موقع مشکلات با نادیده‌گرفتن شما و شرایط، می‌خواهد همه چی را درست کند، به درد شما می‌خورد؟ اصولا چنین افرادی انقدر به بلوغ فکری نرسیدند که بدانند برای بحث و جدل باید صحبت کرد، باید ارتباط دوطرفه را حفظ کرد.

۳_ او تنها نیست.

این مورد، هم می‌تواند جنبه مثبت داشته‌باشد، هم منفی.
برخی از افراد عادت دارند در دورهمی خانوادگی یا دوستانه از تلفن همراه استفاده نکنند. این رفتار را می‌توان یک نقطه قوت برای وی در نظر گرفت. ولی اگر وقتی با شماست، جواب تمام تماس‌ها و پیام‌ها را می‌دهد یعنی او تنها نیست، و زمان‌هایی که با شماست جواب تماس‌هایش را می‌دهد،تا بتواند شما را از شخصی که با اوست، پنهان کند.

۴_ می‌خواهد به رابطه پایان دهد.

گاهی فرد مقابل آمادگی یک رابطه طولانی مدت را ندارد و یا از شما خوشش نیامده، اما توان اینکه با شما روراست باشد را ندارد، پس شما را نادیده‌میگیرد. کمتر به دیدن شما میاد و یا جواب تلفن شما را دیر به دیر می‌دهد. او امیدوار است با ادامه این رفتار، شما دلسرد شوید و خودتان این رابطه را بدون بحث و کشمکش تمام کنید.
در چنین شرایطی چه باید بکنید؟
برخورد درست با چنین افرادی این است که، به او بگویید اگر بخواهد به رابطه پایان دهد، شما درکش می‌کنید. در واقع شما یک فرصت به او برای تمام کردن رابطه را می‌دهید. در غیر این صورت ممکن است مدت زیادی با شک و دودلی این رابطه را پیش ببرید و در آخر متوجه می‌شوید که عمرتان را تلف کردید.
پس نادیده‌گرفتن در رابطه را حتما جدی بگیرید. چون واقعا نشانه خوبی نیست.

۷ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام.....بهتر از تحت هیچ شرایطی وارد زندگی مردی نشوید که نمی تواند زندگی را جدی بگیرد و زیر بار مسئولیت برود ممنونم موفق باشید.

  2. یکی بیاد شریک زندگی من بشه هیچوقت این بلاها رو سرش نمیارم
    مگه دیوونه ام

  3. ممنون. همین طورم برای شما

  4. محمد جامومحمد جامو میگه:

    سلام.
    توو صفحه نخست بالای اسلایدر یه باکس هست که فقط یه مطلب را نشون میده .
    می خواستم یادآوری کنم حداکثر مطالبی که اون بخش میتونه نشون بده سه تا هست. (سایت تون زیباتر نشان داده میشه.)
    دقت کنید لازم نیست بقیه مطالب از نشانه مورد نظر استفاده نکنند شما هر چه قدر مطلب با اون نشانه منتشر کنید فقط سه تا آخری نشان داده خواهد شد.
    پشتیبان بلاگ تمز - همیار بلاگی شما

  5. محمد جامومحمد جامو میگه:

    می تونید باکس اولیه رو توو موبایل نشون ندهید یا اینکه از یه سری مطالب برحسته استفاده کنید.
    برای دریافت راهنمایی توو گروهی پشتیبانی بلاگ عضو شوید.
    https://t.me/blogthemesir

  6. جاز موزیکجاز موزیک میگه:

    سلام ایا تبادل لینک انجام می دید بنده وبلاگ موزیک دارم با نام جاز موزیک

  7. مرجانمرجان میگه:

    خیلی ممنون عزیزم

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی