۶ دروغی که هرگز نباید در یک رابطه عاشقانه بگویید. ۱
اشتراک گذاری مطلب

۶ دروغی که هرگز نباید در یک رابطه عاشقانه بگویید.

با بدترین دروغهای عاشقانه آشنا شوید.
 با عشق زندگی خود آشنا شدید و می‌خواهید این رابطه تا ابد ادامه داشته باشد؟؟؟ برای داشتن یک زندگی شیرین باید از یک سری از دروغها دوری کنید.
ما در این پست وبسایت چیکادی به بدترین دروغهایی که ممکن است در یک رابطه گفته‌شود، می‌پردازیم:

بدترین دروغها در یک رابطه عاشقانه :

۱_ شما می‌گویید مجردید ولی اینطور نیست!

 یکی از دروغهای وحشتناکی که امروزه رواج پیدا کرده، در مورد متاهل یا مجرد بودن فرد است.
شاید در حال طی کردن پروسه طلاق هستید و یا با همسرتان مشکل دارید، فرقی ندارد در چنین شرایطی نباید پای نفر سوم را به رابطه خود باز کنید. متاسفانه بعضی از افراد نه تنها پای نفر سوم را به رابطه باز می‌کنند، بلکه به او دروغ هم می‌گویند.
زندگی خود را پنهان می‌کنند و وانمود به مجرد بودن می‌کنند. زیرا به خوبی می‌دانند اگر حقیقت را بگویند این رابطه جدید از بین می‌رود. گاهی هم شاهد هستیم که فرد، حتی در مورد داشتن فرزند هم دروغ می‌گوید.
چنین روابطی پایان خوبی ندارد. حتما قبل از اینکه درگیر یک رابطه عاشقانه جدید شوید حتما در مورد طلاق، فرزند و علت طلاق خود صحبت کنید.

۲_ در مورد گذشته خود دروغ نگویید.

یک رابطه درست اول با اعتماد، دوم با گذشت زمان ایجاد می‌شود. وقتی وارد یک رابطه جدید شدید لازم نیست  در مورد همه جزئیات زندگی و گذشته خود صحبت کنید. اما گفتن بعضی از حقایق لازم است. این حق طرف مقابل شماست که از بعضی از مسائل باخبر باشد تا بتواند تصمیمی درست برای ادامه رابطه بگیرد.
پس اگر یک ازدواج ناموفق داشتید در مورد آن صحبت کنید. در مورد علت طلاق و اینکه چند سال با هم زندگی کردید.
اگر معتاد به مواد مخدر یا الکل بودید، در موردش صحبت کنید.
اگر از مدرسه اخراج شدید....
اگر سوءرفتار یا حبس داشتید، باید در موردش صحبت کنید. درسته حرف زدن در مورد کارهای بد گذشته سخت و دردناک است ولی موضوع اینجاست اگر در موردش صحبت کنید شانس بیشتری برای موفقیت دارید. اگر این مسائل را پنهان کنید بعدها وقتی شریک زندگیتان از این مسائل باخبر شد نه تنها دیگر اعتمادش را به شما از دست می‌دهد، بلکه ممکن است این دروغها، خود پایه و اساسی برای طلاق شود.

۳_ در مورد مسائل مالی صادقانه صحبت کنید.

مسائل مالی واقعا مهم‌اند . به همین دلیل صحبت کردن در مورد آن اعتمادبه‌نفس بالایی می‌خواهد.
متاسفانه گاهی اقایان برای تحت تاثیر قرار دادن دوست دختر یا نامزد خود، درآمدشان را خیلی بیشتر از واقعیت می‌گویند. جوری رفتار یا خرج می‌کنند که زن مطمئن می‌شود این مرد توان مالی خوبی دارد و با همین پیش‌زمینه با وی ازدواج می‌کند. اما در زندگی زناشویی با واقعیت تلخ بی‌پولی روبرو می‌شود .
توصیه ما به مردهای عاشق این است:
دروغ در مورد کار، درآمد، محل زندگی‌تان شما را به زنی که دوست دارید، نمی‌رساند.
زندگی زناشویی نه تنها شوخی نیست بلکه کاملا جدی و سخت است.
برای تشکیل خانواده دو طرف باید بدانند با چه مشکلاتی در زندگی روبرو خواهند شد. نگران نباشید این مشکلات، باعث فراری دادن زنی که دوستش دارید، نمی‌شود. فقط به او اجازه می‌دهد با آگاهی وارد زندگی زناشویی شود.
چنانچه توان مالی شما برای او اولویت باشد، ممکن است به شما جواب رد بدهد. در هر صورت اگر این فرد را با دروغ هم وارد زندگیتان کنید، بعد از برملا شدن دروغهایی که گفتید حتما شما را ترک می‌کند.

۴_ دروغ بعد از خیانت.

یکی از کشنده‌ترین اتفاقات در یک رابطه خیانت است. مخصوصاً اینکه فرد خیانتکار برای پنهان کردن خیانتش مجبور است دروغ بگوید.
فرقی نمی‌کند زن باشید یا مرد وقتی خیانت می‌کنید، مجبورید دروغ بگویید و نتیجه این رفتار زشت، مرگ رابطه زناشویی است.

۵_ دروغ در مورد سلامتی.

شاید تعجب کنید ولی گاهی افراد برای جلب ترحم و توجه کسی، شروع به دروغ گفتن می‌کنند. مدام از سردرد و کمردرد و هزاران بیماری دیگر شکایت می‌کنند. این رفتار یک انسان بالغ نیست. فکر می‌کنید چه حسی به طرف مقابلتان دست می‌دهد وقتی پی می‌برد بیماری در کار نبوده؟

۶_ دروغ در مورد رابطه جنسی.

اگر از رابطه جنسی‌تان لذت نمی‌برید با همسرتان صادقانه صحبت کنید. در مورد نیازها و خواسته‌های خود صادق باشید. مطمئن باشید این روش نتیجه بهتری نسبت به دروغ گفتن و وانمود کردن دارد(وانمود می‌کنید از رابطه جنسی لذت می‌برید درصورتی که اینطور نیست)

در آخر آرزو می‌کنم با آرامش و عشق و آهسته آهسته وارد یک تجربه عاشقانه شوید. شناختی که با اعتماد و صداقت بوجود بیاد و هیچوقت مجبور به دروغ گفتن نشوید.



۱ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام به نظر من دروغ گفتن یکی از عادات اخلاقی زشت و ناپسندی است که همیشه افراد از انجام آن منع می‌شوند اما متاسفانه دروغ گفتن بسیار شایع است با این حال دروغ گفتن یا فریب دادن افراد گاهی عواقب جدی دارد و باعث آسیب به خود و دیگران می‌شود ممنونم مطلب عالی بود دست گلتون درد نکنه موفق باشید.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی