اشتباهی که باعث فراری دادن مردها می‌شود. ۱
اشتراک گذاری مطلب

اشتباهی که باعث فراری دادن مردها می‌شود.

اشتباه زنان مستقل در روابط عاشقانه.

وقتی تو جمع‌های خانوادگی هستم. یک سوال همیشه ذهنمو درگیر میکنه. بیشتر اوقات دخترهای جوون و زیبایی را تو این مهمونی‌ها میبینم که همیشه تنها هستند و به ندرت مردی جذب این دخترها میشه. اما برعکس، هستند دخترهایی که همیشه تو هر شرایطی، نظر مردها را به خود جلب می‌کنند. تفاوت این دو گروه خیلی ظریف و حساسه.

باید کمی تو رفتارهای این دو گروه دقیق شد تا به عمق مشکل پی برد.

مردها به سمت چه زنانی جذب نمی‌شوند؟

برای شروع پای دردودل بعضی از این دخترهای منحصر‌به‌فرد نشستم، با کمال تعجب به یک نکته عجیبی رسیدم. در زندگی این دسته از دخترها، همیشه یک تجربه تلخ  بارها و بارها تکرار میشه. آن هم اینه که مردها بعد از یکبار برخورد با اونها، پا به فرار میزارن و هیچگاه به قرار دوم نمی‌رسند!

اما علت فرار این مردها چیست؟

جواب این سوال خیلی ساده است. کافی است کمی به عادت‌ها و رفتارهای این زن‌ها توجه کنید. در کمال حیرت پی به نکته ظریفی می‌برید. این زنها، زنانی مستقل‌اند.

زنهای محکمی که به کسی اجازه کمک‌‌کردن، نمیدن. همه کارها را خودشون انجام میدن و طوری وانمود می‌کنند که به کمک کسی نیاز ندارن.
تو شرایطی که ما در آن قرار داریم، خیلی از زنها مجبورند، مستقل باشند. چون مردی در زندگی آنها نیست. پس باید یاد بگیرند از پس همه کارها بربیان. تا اینجای قضیه مشکلی نیست. 
مشکل زمانی پیش میاد که این رفتار به یک عادت همیشگی تبدیل بشه. در این صورت زنها، کمک مرد موردعلاقه خود را رد می‌کنند و همین امر مرد را از ادامه رابطه سرد می‌کنه.
هزاران هزار ساله که مردها نقش شوالیه و قهرمان را برای زنها بازی می‌کنند. این روش اونها برای نشان‌دادن عشق و علاقه است.
راهی به غیر از این برای نشون دادن علاقه‌شون بلد نیستند. زمانی که کمک اونها را رد می‌کنید یا همه کارها را خودتون انجام میدید، اونها از ادامه رابطه ناامید میشن. چون رفتار شما، پیام اشتباهی را به اونها منتقل می‌کنه.
برداشت اونها از رفتار شما اینه که اونها به درد هیچ کاری نمی‌خورن و هیچ کاری برای شادی زن مورد علاقه خود نمی‌تونند، انجام بدن. پس تمایل خود را برای بودن با این زن، از دست میدن.

حال راه حل چیست؟

شاید شرایط زندگی شما را تبدیل به زنی مستقل کرده، شاید عادت دارید همه کارها را بدون کمک کسی انجام بدید. ولی اشکالی نداره به یک مرد اجازه بدید کار خوبی براتون انجام بده و
عشقش را به شما ثابت کنه.
اگر یک مرد نتونه شوالیه زندگی شما باشه، پس چه نقشی میتونه در زندگیتون داشته‌باشه؟

۱ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام حتماً شنیده‌اید از زنانی که به خود می‌بالند و می‌گویند ما هزارتا مرد رو حریف می‌شویم یا ما خودمان یک‌پا مرد هستیم اما باید بدانید مردان به‌هیچ‌وجه جذب چنین زنانی نمی‌شوند زنانی که به‌تنهایی به سفر می‌روند و کارهای خطرناک و مردانه انجام می‌دهند از دید مردان جذاب نیستند و ازنظر مردان زن باید لطافت و ظرافت زنانگی اش را حفظ کند. بسیار ممنونم مطلب عالی بود موفق باشید.

    • دقیقا.
      حق با شماست. ولی متاسفانه تو کشور ما آموزش درستی به خانم‌ها و اقایون داده نمیشه.هیچکدوم اطلاع درستی از هم ندارن.
      من هم ممنونم بابت نظرات مفیدتون

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی