همین امروز ویدئو تبلیغاتی از کسب‌وکارتان بسازید. ۱
اشتراک گذاری مطلب

همین امروز ویدئو تبلیغاتی از کسب‌وکارتان بسازید.

ویدئو مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟
همین امروز ویدئویی از محصولات و خدمات خود بسازید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. چرا؟ چون طبق تحقیقات انجام شده ۴۶ درصد از افرادی که ویدئو محصولی را دیده‌اند، اقدام به خرید کردند و ۳۴ درصد از کاربران هم آن محصول را به دیگران معرفی کردند.
در واقع در عصر حاضر، ویدیومارکتینگ پیشرو تمام استراتژی‌های بازاریابی است. آن هم به دو دلیل خیلی مهم.
۱_ گوگل غول اینترنت عاشق وجود ویدئو در صفحات اینترنت است. این مساله به قدری برای گوگل باارزش است که اگر در صفحات وبسایت خود از ویدئو استفاده کنید، حضور صفحات وبتان در نتایج جستجو گوگل ۵۳ برابر می‌شود.
تماشای ویدئو توسط کاربران در وبسایت‌ها، باعث می‌شود زمان بیشتری در آن سایت صرف کنند و همین امر یک سیگنال اعتماد به گوگل می‌فرستد که نشان‌دهنده رضایت کاربران از آن سایت است.
۲_ بیشترین و ماندگارترین اطلاعات توسط قوه بینایی به مغز منتقل می‌شود. در حقیقت ما در طی شبانه‌روز و با کلی مشغله و درگیری‌های فکری، مدام در حال بمباران اطلاعاتی هستیم و در این بین اطلاعاتی که توسط دیدن، به مغز ما ارسال می‌شود، پایدارتر و واضح‌تر به یاد می‌مانند.
پس تا اینجا متوجه ارزش ساخت ویدئو و اشتراک آن شدید. حال سوال اینجاست:

چگونه یک ویدئو تبلیغاتی بسازیم؟

شاید اسم ساخت ویدئو تبلیغاتی کمی ترسناک به نظر برسد. ولی تجربه کسانی که از این روش استفاده کردند ثابت کرده: کیفیت فیلم یا استفاده از جلوه‌های ویژه خیلی مهم نیست. شما با یک گوشی هوشمند هم قادرید یک فیلم تبلیغاتی منحصر‌به‌فرد بسازید.
چیزی که برای ساخت ویدئو خیلی مهمه، کیفیت محصولات یا خدمات شماست و اینکه فیلم شما چقدر برای مخاطبتان مفید بوده و تا چه حد او را با کالا یا خدمات شما آشنا کرده.
تصور کنید: فردی قصد فروش دستگاه‌های سی‌ان‌سی را دارد. چه چیزی بهتر از یک فیلم می‌تواند نحوه استفاده از دستگاه و کاربرد آن را نشان دهد؟ بدون‌شک فیلم‌های تبلیغاتی در بازاریابی حرف اول و آخر را می‌زنند.
در پایان، هرگز فراموش نکنید :
ویدئو تبلیغاتی شما، وسیله‌ای برای معرفی نام برند، محصول و یا خدمات‌تان است. پس تمام تلاشتان را برای هر چه بهتر معرفی کردن کسب‌وکارتان به کار برید.
موفق باشید.


۱ دیدگاه

  1. درود خیلی عالی بود.

    به درد کار من خورد! *_*

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی