اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید، هرگز بیکار نمی‌مانید. ۲
اشتراک گذاری مطلب

اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید، هرگز بیکار نمی‌مانید.


روش‌های پول درآوردن از سئو.

نام سئو برای هر کسی که با اینترنت و وبسایت سروکار دارد، آشناست. سئو یعنی بهینه‌سازی سایت، آن هم به خاطر رسیدن به این هدف که سایت موردنظر در صفحات اول جستجوی گوگل دیده‌شود. شاید با این تعریف‌ها آشنایی داشته‌باشید، اما آیا می‌دانید سئو یکی از پولسازترین مشاغل در عصر حاضر است؟ آیا روشهای کسب درآمد از سئو را می‌شناسید؟

در ابتدا باید یادآور شویم :

اکثر کسب‌وکارها در حال تغییرند و به سمت اینترنتی شدن در حال پیشروی‌اند. امروزه خرید آنلاین بخشی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهد. به طور مثال: خرید شارژ یا بسته‌های اینترنت در بیشتر مواقع به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. با گذشت زمان تعداد محصولاتی که آنلاین خریدوفروش می‌شوند، روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

پس در این شرایط کسانی که به هر دلیلی نخواهند یا نتوانند کسب‌وکار خود را با اینترنت پیش ببرند از دور رقابت خارج خواهند شد.

با توجه به موارد گفته‌شده: اهمیت داشتن وبسایت و حضور در اینترنت کاملا برایتان مشخص شد. حال با این اوصاف چه کسانی در رقابت‌های اینترنتی برنده‌اند ؟

مطمئناً کسانی که با سئو یا همان بهینه‌سازی سایت آشنا هستند. چرا؟

چون یک وبسایت بهینه‌شده در صفحات اول جستجو گوگل دیده‌خواهدشد. و این دیده‌شدن یعنی بازدید بیشتر از سایت، در نتیجه افزایش مشتری و فروش محصول. 

اما چون سئوی سایت، کاری پیچیده است انجام آن توسط افراد متخصص صورت می‌گیرد و کسی که از صفر تا صد سئو را می‌داند و یک متخصص در زمینه سئو است به راحتی می‌تواند پول خوبی بدست‌آورد.

اما با داشتن علم سئو چگونه می‌توانیم به درآمد برسیم؟

راههای کسب‌درامد از سئو :

به روشهای مختلف می‌توان از این راه به درآمد رسید :

۱_ فروش وبسایت بهینه‌شده :

شما می‌توانید با راه‌اندازی یک وبسایت و بهینه‌کردن آن با اصول سئو، کاری کنید که وبسایت‌تان در صفحات اول گوگل ظاهرشود، سپس اقدام به فروش این وبسایت کنید. افراد زیادی حاضرند برای چنین سایت باارزشی پول بدهند.

۲_ آنالیز سایت و ارائه خدمات مشاوره :

می‌توانید به صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی که از سئو چیزی نمی‌دانند، کمک کنید و بابت این کار پول دریافت کنید. شما با آنالیز سایت آنها و ارائه راهکارهای اصولی برای بالارفتن رتبه سایت و افزایش بازدید،می‌توانید وبسایت آنها را به صفحات اول نتایج گوگل برسانید.

۳_ ساخت لینک و بک‌لینک:

یکی از موارد مهم در بالابردن رتبه یک وبسایت به تعداد لینک یا بکلینک‌های آن سایت بر‌می‌گردد. هر چه تعداد لینک از وبسایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی معتبر به سمت وبسایت شما بیشتر باشد، شانس حضورتان در نتایج گوگل بیشتر است. اما ساخت لینک و بکلینک به یک متخصص نیاز دارد. و شما با ساختن چنین لینک‌هایی برای وبسایت‌های دیگر، می‌توانید درآمد کسب کنید.

۴_آموزش مباحث سئو :

این هم یک روش دیگر برای کسب‌ درآمد از سئو می‌باشد. شما می‌توانید اطلاعات تخصصی خود را در این زمینه به صورت ویدئو یا پی‌دی‌اف درآورید و با فروش آن به درآمد برسید.

۵_ سئو رایتر:

می‌توانید به عنوان نویسنده در وبسایت‌های دیگر مطلب بنویسید، ولی با این تفاوت که مطلب شما باعث بالا رفتن رتبه وبسایت موردنظر می‌شود،چرا که شما با اصول بهینه‌سازی محتوی برای سایت آشنا هستید. در واقع سئو رایتر کسی است که با خلق عنوان‌های جذاب و یا قراردادن یک سری از کلمات و جملات کنار هم، یک متن فوق‌العاده تبلیغاتی می‌نویسد، طوری که مشتری را به راحتی ترغیب به خرید محصول و یا انجام کار بخصوصی مثل عضویت در سایت می‌کند.




۲ دیدگاه

  1. سلام مطلب خیلی خوبی بود.

  2. سلام. وب خوب و زیبایی دارین.

    اگه دنبال کسب درآمد آسان از پاپ اپ هستین به ازای هر ایپی بالاترین نرخ از همه سایت های اپ یعنی 100 ریال ، پیشنهاد می کنم از سایت پاپفا استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی