با ایده‌های کسب درآمد بدون کار کردن آشنا شوید. ۱
اشتراک گذاری مطلب

با ایده‌های کسب درآمد بدون کار کردن آشنا شوید.

ایده‌های درآمد منفعلانه که می‌توانید همین امروز شروع کنید.
آیا رابرت کیوساکی را می‌شناسید؟ میلیونری که برای اولین بار در کتابش از راز و رمز پول درآوردن و ثروتمند شدن پرده برداشت. او در کتابش با زبانی ساده و گویا نکاتی را بازگو کرد که هر فردی با فراگیری و عمل به آن می‌تواند پایه‌های مالی زندگی‌اش را بهبود بخشد.
اما در این کتاب مرموز به چه چیز مهمی اشاره‌شده‌است؟
حرف اصلی رابرت کیوساکی در این کتاب در مورد درآمد منفعل است. او معتقد است به جای اینکه خودتان کار کنید تا پول دربیارید ، باید پول به جای شما برایتان کار کند. در اینصورت نه تنها به حقوق ماهانه و کارمندی وابسته نخواهید بود، بلکه خیلی بیشتر از درآمد یک شغل ثابت به دست خواهید آورد. اما چگونه؟

چگونه به درآمد منفعل برسیم؟ اصلا درآمد منفعل چیست؟ و از چه طریقی قابل اجراست؟

با ادامه مقاله همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری بدست اورید:
درآمد منفعل به معنای آزادی است، یعنی استقلال واقعی مالی. اما چگونه به این استقلال برسیم؟
صادقانه باید عرض کنم: اگر می‌خواهید درآمد منفعلانه‌ای برای زندگی خود داشته‌باشید، باید به جایی برسید که دارایی‌های شما برایتان درآمد کسب کند، حتی زمانی که در خواب یا مسافرت هستید.
اما این امر چگونه امکان‌پذیر است؟
هیچ شعبده‌بازی در کار نیست. برای اینکه به درآمد منفعل برسید بر خلاف تصور عموم، ابتدا باید سخت کار کنید تا به مرحله سوددهی برسید. در واقع باید اول بذر خود را بکارید و وقتی با گذشت زمان این بذر تبدیل به درختی تنومند با میوه‌های شیرین شد، از نتیجه کارش لذت ببرید.

حال در اینجا در مورد ایده‌های کسب درآمد منفعل صحبت خواهیم کرد:

۱_ کسب‌ درآمد با پول:
اگر از قبل، پول برای سرمایه‌گذاری دارید، گزینه‌هایی مانند سرمایه‌گذاری در سهام، سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک و یا حتی خرید املاک و مستغلات و اجاره آنها به عنوان کسب درآمد منفعل، عالی است. وقتی پول خود را در بانک سرمایه‌گذاری می‌کنید و هر ماه از سودش استفاده می‌کنید در واقع به یک درآمد منفعل ثابت رسیده‌اید.
۲_دارایی بسازید:
ساختن چیزهای باارزش مثل ساخت یک اپلیکیشن یا وبسایتی که درآمد تبلیغاتی دارد، مسیر دیگری برای کسب درآمد منفعل است. به طور مثال
_کتاب بنویسید.
نوشتن یک کتاب، یا ایجاد هر گونه محصولی مانند CDها یا DVDهای آموزشی که حاوی اطلاعات مفید برای خریداران باشد راه بسیار خوبی برای کسب درآمد منفعل است. پس از آن که محصول را تولید کردید و فروختن آن را آغاز نمودید، دیگر نیاز نیست کار بیش‌تری انجام دهید.
اما برای اینکه این موارد به سوددهی برسد احتیاج به کار و تلاش فراوان است اما وقتی روی غلطک بیفتد، پول هم به دنبالش سرازیر می‌شود.
_خرید دستگاه خودپرداز بانکی یا ATM
خرید دستگاه خودپرداز، یکی دیگر از شاهراه‌های کسب درآمد منفعل است. با خرید و نصب این دستگاه، به ازای هر تراکنشی که با این دستگاه صورت می‌گیرد، درصدی سود به حساب شما واریز می‌شود.
۳_ دارایی‌ها را به اشتراک بگذارید :
برای این مورد می‌توان به اجاره فضای اضافی در اطراف خانه یا مغازه‌تان اشاره کرد.
۴_ درآمد منفعلانه "معکوس":
درآمد منفعلانه "معکوس" ناشی از کاهش هزینه‌های ماهانه است. وقتی ده هزار تومان پس‌انداز می‌کنید یعنی ده‌هزار تومان پول دارید. درسته؟



۱ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام دست گلتون درد نکنه مطلب بسیار عالی و مفید بود موفق باشید انشالله.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی