لیست کارهایی که می‌توانید برای جذب انرژی مثبت انجام دهید. ۲
اشتراک گذاری مطلب

لیست کارهایی که می‌توانید برای جذب انرژی مثبت انجام دهید.

آیا تا حالا دقت کردید، به محض ورود بعضی از افراد به اتاق، یک حس‌وحال خوبی در آن فضا بوجود می‌آید؟ انگار از تک‌تک سلول‌های بدن این افراد، انرژی مثبت بیرون می‌ریزد. تعجبی ندارد این انرژی را حس می‌کنید.  ما انسان‌ها به طور غریزی، نوع احساسات و عواطف دیگران را تشخیص می‌دهیم و از روی همین تشخیص، در مورد آنها قضاوت می‌کنیم.
به طور مثال : اگر از کسی متنفر باشیم. حتی اگر در ظاهر هم چیزی نشان ندهیم ، او این مساله را حس می‌کند و ناخودآگاه از ما خوشش نمی‌آید.
پس با استفاده از این قدرتی که در وجود همه ما قرار دارد، می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم. کافی‌ است کاری کنیم، دیگران در کنار ما حس خوبی داشته‌باشند. در این صورت، در همه زمینه‌ها اعم از روابط، کسب‌وکار، معنویات و.... موفق عمل خواهیم کرد.
برای آنکه دیگران، یک حس فوق‌العاده را کنار ما تجربه کنند و از انرژی مثبت وجود ما بهره‌ ببرند، باید یک سری قوانین را رعایت کنیم.
اصلی‌ترین و مهمترین قانونی که همیشه باید به خاطر داشته‌باشیم، این است که دیگران زمانی می‌توانند کنار ما حس خوبی داشته‌باشند که خود ما، این حس خوب را در بندبند وجودمان احساس کنیم. در واقع، سراسر وجود ما پر باشد از انرژی مثبت.
حال به این سوال می‌رسیم :

چگونه انرژی مثبت خود را در طی روز حفظ کنیم؟ با انجام چه کارهایی می‌توانیم انرژی مثبت بیشتری را جذب کنیم؟ 

اول اینکه اگر در تمام روز احساس شادی و خوشحالی نمی‌کنید، نگران نباشید. کاری که شما باید انجام دهید این است که تمام سعی خود را بکنید تا لحظات قشنگ‌تری برای خود و دیگران بسازید.

ساده‌ترین کار، سپاسگزاری است.

هر وقت احساس کمبود می‌کنید و می‌خواهید انرژی مثبت بیشتری بدست آورید، شروع به سپاسگزاری کنید. روی تمام چیزهای خوبی که دارید، تمرکز کنید و بابت آنها سپاسگزار باشید. قدردانی، یکی از بالاترین فرکانس‌های ارتعاش و سریعترین راه برای جذب انرژی بیشتر است.
پس، کلمه متشکرم را هیچگاه فراموش نکنید.

از افراد منفی دوری کنید.

متاسفانه افراد منفی‌نگر، تمام انرژی مثبت شما را از بین می‌برند، پس لطفی در حق خودتان کنید و از آنها دوری کنید. اگر به کمک شما نیازی دارند، حتما کمک کنید، دلسوز باشید ولی از شنیدن ناله و شکایت آنها خودداری کنید.

روی مشکلات زندگی تمرکز نکنید.

با تمرکز کردن روی کمبودها، چالش‌ها و اتفاقات بد زندگی، به آنها انرژی بیشتری می‌دهید. در واقع، از مقدار انرژی مثبت شما کاسته می‌شود و بر انرژی منفی این مشکلات اضافه می‌شود.
فراموش نکنید:
رویدادهای بد همیشه وجود خواهند داشت، اما نحوه واکنش شما به این اتفاق‌های ناگوار، بسیار مهم است. ببینید در هنگام مشکلات، چه عکس‌العملی از خود نشان می‌دهید. آیا مثل یک قهرمان، تصمیم به مبارزه می‌گیرید و یا همچون یک قربانی شروع به آه و ناله می‌کنید؟
بدانید:
اگر با مساله‌ای روبرو شدید که خارج از توان شماست، نگران نشوید. فقط فکر کردن در مورد آن را متوقف کنید. باور کنید گاهی باید مشکلات را به حال خود رها کنیم تا همه چیز درست شود.
نکته جالبی در کتاب شفای بدن، لوئیز هی وجود داشت که لازم است آن را با شما هم در میان بگذارم.
گاهی ما، به قدری به مشکلات زندگی خود می‌چسبیم و می‌خواهیم آنها را حل کنیم که مشکلات از دست ما خسته می‌شوند و دوست دارند هر چه زودتر از دست ما فرار کنند. اما متاسفانه، ما دودستی به آنها چسبیدیم و اجازه رها شدن به آنها را نمی‌دهیم.
پس، گاهی مشکلات را به حال خود رها کنید.

در مورد بیماری، شکست، بی‌پولی، روابط نادرست، در یک کلام در مورد بدبختی صحبت نکنید.

باز هم تکرار می‌کنم، به هر چیزی که توجه کنید، در واقع به آن انرژی می‌دهید تا بزرگتر شود.
پس، از مشکلات خود صحبت نکنید . اگر رئیس شما بداخلاق است، نگویید رئیس من، بداخلاق است، قدر زحمات من را نمی‌داند و... بگویید در جستجوی شغل بهتری هستم.
اگر بیمار هستید، دائما در مورد بیماری خود صحبت نکنید. بگویید: مشکلاتی برایم پیش آمده ولی مطمئنم همه چی به زودی زود درست می‌شود.
می‌بینید، با کمی تغییر در جمله‌هایی که به کار می‌بریم، حس‌وحال بهتری پیدا می‌کنیم.
نکته دیگر اینکه، در هر موقعیتی ، ابتدا به یک راه‌حل دوست‌داشتنی و مثبت فکر کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، در یک میدان پرارتعاش انرژی قرار می‌گیرید و امکانات و راه‌حل‌های بیشتری در دسترس شما خواهد بود.

خود را دوست داشته‌باشید.

شاید این جمله به نظرتان خیلی کلیشه‌ای و ساده است. ولی متاسفانه، اکثر افراد دائما در حال سرزنش کردن خود هستند. تمام گفتگوهای ذهنی آنها، منفی و پر از انتقاد است. باور کنید، ما هیچوقت به دیگران حرفهایی که به خودمان می‌زنیم، را نمی‌گوییم. با خودمان، بی‌رحمانه رفتار می‌کنیم و انتظار حس‌وحال خوب هم داریم!!
اگر می‌خواهید انرژی مثبت بیشتری داشته‌باشید، حواستان به خودتان و گفتگوهای ذهن‌تان باشد.

گذشته را در همان گذشته دفن کنید .

یکی از راه‌های کاهش انرژی مثبت ما، فکر کردن به اتفاقات بد گذشته است. دست از گذشته بکشید. دیگران را ببخشید، خودتان را ببخشید، از اشتباهات گذشته، درس بگیرید.

به کسی اجازه نده شادی درونی‌ات را کنترل کند.

ممکن است تعجب کنید، ولی ما به راحتی به دیگران اجازه می‌دهیم که شادی درونی ما را از بین ببرند. چگونه؟
وقتی در مورد دیگران قضاوت می‌کنیم، آنها را سرزنش می‌کنیم یا مورد انتقاد قرار می‌دهیم،در واقع، به آنها اجازه می‌دهیم احساسات ما را تحت کنترل خود داشته‌باشند.
وگرنه چه لزومی دارد از رفتار دیگران به قدری ناراحت شویم که شروع به انتقاد و سرزنش آنها کنیم.

نه گفتن را یاد بگیرید.

برای وقت، انرژی، پول و هدفتان ارزش قائل باشید. اگر خواسته دیگران مغایر با اهداف و برنامه‌های شماست، به راحتی نه بگویید. در این صورت مجبور نیستید دست به کارهایی بزنید که دوست ندارید و یا شما را از رسیدن به اهدافتان دور می‌کند.

بیشتر بخندید.

برای جذب بیشتر انرژی مثبت، بخندید. هم بخندید و هم دیگران را بخندانید.
در آخر یادآور می‌شوم:
انرژی مثبت نه تنها باعث لذت‌بردن بیشتر از زندگی می‌شود ، بلکه بر سلامتی و روابط ما هم تاثیر می‌گذارد. انرژی مثبت، سبب کاهش استرس می‌شود، سلامت جسمی ما را بهبود می‌بخشد و ما را به سمت اهداف و موفقیت‌های بی‌نظیر سوق می‌دهد.
پس، حفظ و جذب انرژی مثبت بیشتر را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.
موفق باشید.





۲ دیدگاه

  1. احد داوریاحد داوری میگه:

    سلام
    متشکر
    عالی بود

  2. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    گاهی اوقات وقتی در موقعیتی منفی قرار می‌گیریم اگر شیوه درست برخورد با آن را ندانیم اوضاع را بدتر می‌کنیم داشتن رویکرد مثبت می‌تواند در مبارزه با سخت‌ترین مشکلات زندگی به ما کمک کند ما باید غرق در انرژی مثبت شویم.

    • سلام..
      هر چند وقتی تو موقعیت منفی قرار گرفتیم، نشون دادن عکس‌العمل مثبت کمی سخته. ولی ما انسانیم و از عهده هر کاری برمیایم.
      موفق باشید

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی