برای کسب پول بیشتر، یک فروشگاه ۲۴ ساعته راه‌اندازی کنید. ۱
اشتراک گذاری مطلب

برای کسب پول بیشتر، یک فروشگاه ۲۴ ساعته راه‌اندازی کنید.

با مزایای خرید و فروش آنلاین محصولات آشنا شوید.
آیا شما هم قصد درآمد بیشتر را دارید؟ تا حالا برای جذب مشتری بیشتر و به دنبالش درآمد زیاد چه کارهایی انجام دادید؟ مطمئناً کارهای زیادی انجام دادید، اما آیا به نتیجه دلخواهی هم رسیدید؟ ما در این پست وب‌سایت چیکادی در مورد راه‌اندازی یک فروشگاه ۲۴ ساعته صحبت خواهیم کرد. فروشگاهی که در تمام مدت شبانه‌روز مشغول فعالیته. برای این فروشگاه روز تعطیل و غیر تعطیل فرقی نداره. و همین امر سبب جذب مشتری بیشتر می‌شود.
اما آیا با این فروشگاه شبانه‌روزی آشنا هستید؟
بدون شک هر کسی که با اینترنت و فضای گسترده آن آشناست، جواب این سوال و می‌داند. ولی در اینجا برای کسانی که سالها به کسب‌وکار سنتی مشغول بودند و از دنیای وب فاصله زیادی داشتند، در مورد این فروشگاه بیشتر توضیح می‌دهیم.
فروشگاه بیست‌‌وچهار ساعته در فضای اینترنت همان صفحات معروف وب به نام وبسایت‌ها هستند.
صفحاتی که، در دنیای امروز برای مشاغل کوچک که محصولات و خدمات خود را می‌فروشند، امری ضروری و ویژه است.
به عبارت دیگر اگر کسی قصد جذب مشتری بیشتری را دارد، حتما به حضور آنلاین در اینترنت نیاز دارد. حضور آنلاین کسب‌وکار شما در فضای نت باعث می‌شود، مشتری از هر نقطه‌ای از کشور و در هر زمانی از شبانه‌روز با فشردن یک کلیک، به فروشگاه اینترنتی شما راه پیدا کند.
پس اولین قدم برای جذب مشتری بیشتر، داشتن یک فروشگاه اینترنتی است که در آن، محصولات خود را با توضیحات کامل برای فروش می‌گذارید.
قدم دوم برای جذب مشتری، نوع محصول، کیفیت آن و رضایت سایر مشتریان از آن محصول است.
که ما در این پست وبلاگ یک تجربه در مورد مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی چیست؟

۱_ هزینه کم راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی.

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و جذاب مشاغل آنلاین در کاهش هزینه آن است. برای اینکه یک فروشگاه در اینترنت تاسیس کنید، احتیاج به سرمایه سرسام‌آور برای اجاره مغازه و پرداخت قبض آب و برق و گاز و مالیات ندارید.

۲_ ارتباط آسان مشتری با محصولات و خدمات شما:

در کسب‌وکار آنلاین فاصله شما با مشتری فقط یک کلیک است. جالب اینجاست که این مشتری ممکن است  هزاران کیلومتر از شهر شما فاصله داشته‌باشد.

۳_ نظارت دقیق :

افرادی که برای اداره قسمت‌های مختلف فروشگاه اینترنتی خود کارمند استخدام کردند، خیلی بهتر و دقیق‌تر می‌توانند روی کار آنها نظارت داشته‌باشند، زیرا در چنین کاری هیچ چیز پنهان نمی‌ماند.در واقع کنترل عملکرد کارکنان و اینکه مشتریان پاسخ سریع و مفیدی دریافت می‌کنند یا خیر، راحت‌تر انجام می‌شود.

۴_قابل دسترس بودن کسب‌وکار در تمام مدت شبانه‌روز.

این یکی از مزیت‌های مهم فروش محصولات به صورت آنلاین است. تصور کنید مشتری ساعت دو صبح شروع به خرید محصول خاصی از وبسایت شما می‌کند. در این حالت یک وضعیت برد_برد برای شما و مشتری ایجاد می‌شود.

۵_ دسترسی آسان به مشتری، از سراسر نقاط کشور.

شما فقط با داشتن یک وبسایت به هزاران هزار مشتری از سراسر کشور دست پیدا می‌کنید. بدون اینکه هزینه زیادی برای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی انجام دهید. فقط کافی است وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

۶_ برنده‌شدن در رقابت فروش:

در عصری که زندگی می‌کنیم، اولین جستجوی هر فرد برای دستیابی به اطلاعات، فضای گسترده اینترنت است. پس اگر شما در این مکان نامحدود وبسایتی نداشته باشید، از دور رقابت با رقبای خود خارج می‌شوید.


۱ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام اولین نکته برای افزایش درآمد ایجاد یک ذهنیت سالم کاری است بسیاری از مردم تصور می‌کنند که این سازمان و اداره و شرکتی که برایشان کار می‌کنند است که به آنها نیاز دارد نه برعکس خب عجیب نیست که پیشرفت چندانی هم نمی‌کنند. ممنونم موفق باشید.

    • متاسفانه همینطوره. تا وقتی یاد نگیریم هم ما و هم شرکتی که در آن کار می‌کنیم، به هم نیاز داریم، هیچ پیشرفتی صورت نمیگیره.
      ممنون بابت نکات خوب و ارزنده‌ای که بهش اشاره می‌کنین.
      موفق و پیروز باشید

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی