این مقاله برای زنانی است که می‌خواهند درباره مردان بیشتر بدانند. ۱
اشتراک گذاری مطلب

این مقاله برای زنانی است که می‌خواهند درباره مردان بیشتر بدانند.

در مورد خواسته‌ها و آرزوهای همسرتان چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید یکی از عمیق‌ترین آرزوی همسرتان قهرمان زندگی شما بودن است؟ آیا می‌دانید اکثر مردها هنگامی که از در خونه بیرون می‌روند با کلی ترس روبرو هستند ولی امیدوارند هرگز کسی از ترس آنها باخبر نشود؟
بروید جلو ،و از شوهرتان بپرسید :
مهمترین خواسته‌‌ات در زندگی چیست؟ بزرگترین ترست تو زندگی چیست ؟
جواب این دو سوال اطلاعات زیادی به شما میدهد در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری تو رابطه است. سرمایه‌گذاری که به شناخت بهتر شریک زندگیتان منجر می‌شود. اگر می‌خواهید یک رابطه سعادتمند و تجربه کنید، باید بدانید شریک زندگی شما چه انتظاری از شما دارد!
برای اکثر مردها، صحبت کردن در مورد خواسته‌ها و آنچه که دوست دارند، کمی دشوار است. شاید به همین دلیل بیشتر وقتها آنها را ساکت می‌بینیم. جوری ساکت و آرام هستند که گویی همیشه غرق در فکرند.
ما در این پست وبسایت چیکادی در مورد چیزهایی که یک مرد از همسرش انتظار دارد، صحبت خواهیم کرد، امیدواریم این راهنمایی‌ها بتواند تجربه جدیدی برای شما رقم بزند:

 آنچه مردان در یک رابطه می‌خواهند:

۱_به او احترام بگذارید .

راز بقای رابطه زناشویی احترام به مرد است. احترام اصلی‌ترین چیزی است که یک مرد در یک رابطه به آن احتیاج دارد. با این حال، بیشتر زنها منظور احترام به مرد را نمی‌دانند.
احترام به مرد یعنی:
نشان دهید به توانایی‌های همسرتان ایمان دارید. به ایده‌های او گوش دهید و از زحماتش تشکر کنید. در غیر این صورت هر لحظه، ارتباط برقرار کردن با او سخت‌تر می‌شود. در چنین شرایطی، مرد احساس می‌کند نیاز به کمی فاصله گرفتن از شما دارد.

۲_ او را قهرمان زندگی خود بدانید.

قهرمان بودن هم یکی از مهمترین چیزهایی است که مردها در یک رابطه می‌خواهند. به او اجازه دهید قهرمان زندگی شما شود زیرا این مساله باعث می‌شود او احساس مردانگی کند،و مطمئن می‌شود در زندگی شما نقش مهمی دارد.
لازم نیست وانمود کنید ضعیف هستید تا حس شکست‌ناپذیر بودن را به وی القا کنید. کافی است مشکلات خود را با او در میان بگذارید، اجازه دهید کارهایی که دوست دارد را برای کمک به شما انجام دهد.
درسته مردها سوپرمن نیستند ولی دوست دارند برای شریک زندگی خود بجنگند، او را در آغوش بگیرند و بگویند همه چیز درست می‌شود.

۳_ از او تعریف و تمجید کنید.

به هر خوبی که در وجود همسرتان قرار دارد، توجه کنید و از آن تعریف کنید. زیرا او مشتاق شنیدن این حرفها از طرف شماست.
مردها هم عاشق شنیدن تعریف و تمجیداند. از وقتی بچه بودند، همیشه دخترهای فامیل مورد توجه بودند. دختر کوچولوهای فامیل به محض پوشیدن لباس جدید مورد توجه بقیه افراد قرار می‌گرفتند. این مساله در مورد پسرها کمتر بوده و هر چه بزرگتر می‌شدند باز هم کمتر مورد تمجید قرار می‌گرفتند.
پس با تعریف از همسرتان، بهترین حس دنیا را به او هدیه دهید.

۵_ به او افتخار کنید و بابت کارهایی که انجام می‌دهد، قدردان باشید.

متاسفانه یکی از خصلت‌های بد ما انسانها، توجه به نقاط ضعف دیگران است. به همین دلیل کمتر، کارهای خوبی که برای ما انجام می‌دهد را می‌بینیم. این مورد در روابط زناشویی زیاد به چشم می‌خورد.
همیشه این نکته را به خاطر داشته‌باشید:
اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که کارهای خوب همسرتان را نمی‌بینید، باید بدانید با این رفتار کم‌کم مرد زندگیتان دست از تلاش برای خوشحال کردن شما بر‌می‌دارد. زیرا فکر می‌کند هر کاری که انجام دهد، شما را خوشحال نمی‌کند.
دست از این رفتار مخربتان بردارید. کمی فکر کنید آیا واقعاً کارهایی که همسرتان انجام می‌دهد، افتضاح است یا شما انتظارات بالا و غیرواقعی دارید؟

۶_ به او اطمینان دهید پدر خوبی است.

خیلی از خانمها نمی‌دانند، مردها هم به چنین حرفهایی نیاز دارند. مردها همچون زنها نیاز به شنیدن این جمله که پدر یا مادر خوبی هستند، نیاز دارند.
حتی شاید مردها تو این مساله آسیب‌پذیرتر باشند مخصوصا اگر رابطه خوبی با پدر خود نداشته‌باشند.

۷_ او احتیاج دارد با دوستانش سرگرم شود.

اکثر خانم‌ها وقتی متاهل می‌شوند، فکر می‌کنند هر لحظه از زندگی زناشویی را باید کنار هم سپری کنند. این مساله به قدری برای بعضی از زن‌ها حائز اهمیت است که باعث تنش و درگیری بین زن و شوهر می‌شود.
مخصوصا این حالت در زنهای خانه‌دار بیشتر دیده‌می‌شود. اما برای پیشگیری از هر مشکلی بهتر است، سرگرمی مفیدی برای خود ایجاد کنید تا هر لحظه محتاج و وابسته به شوهر نباشید و برای پرکردن وقت خود، انتظار نداشته‌باشید آنها تمام وقت در خدمت شما باشند.
گاهی وقت گذراندن با دوست‌ها باعث می‌شود خستگی کار از تن آدم در بیاد.برعکس اگر همسر شما شغل پراسترسی داشته‌باشد یا مرتبا با مردم در ارتباط باشد، ممکن است بعد از ساعت کاری نیاز به تنهایی داشته‌باشد.

۸_ او را درک کنید. 

درک کردن قانونی ساده ولی اساسی است. شوهر شما نمی‌تواند همیشه در کنار شما باشد. ممکن است به خاطر شرایط کاری مجبور باشد بیشتر کار کند یا به مسافرت برود. در چنین شرایطی کمترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که او را درک کنید.

۱ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام به نظر من مردانی که هیچگاه وقت کافی برای همسرشان ندارد بسیاری از خانمها از استراحت زیاد همسرشان در هنگام حضور در خانه کار زیاد بیرون از منزل دیر آمدن به خانه و .. شکایت و گله دارند به نظر می رسد که بخش عمده ای از مردان بیشتر وقت و انرژی خود را صرف امرار معاش و موفقیت کاری و شغلی خود کرده و به اندازه کافی وقت صرف خانواده نمی کنند ممنونم اطلاع رسانیتون عالی بود موفق باشید.

    • دقیقا همینطوره.

      متاسفانه مردای کشورمون به خاطر شرایط اقتصادی وقت زیادی رو بیرون از خونه میگذرونن. از طرفی خانم‌ها مخصوصا خانم‌های خونه‌دار وقت زیادی بدون همسر تو خونه هستند. و به مرور این مساله مشکل‌ساز میشه.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی