این موارد نشان می‌دهد در بدن و اطراف شما انرژی منفی وجود دارد ۱
اشتراک گذاری مطلب

این موارد نشان می‌دهد در بدن و اطراف شما انرژی منفی وجود دارد

اگر به شما بگویم مواردی مثل :
خستگی، سردردهای مداوم، بی‌قراری، تنگی‌نفس، بی‌خوابی، سرگیجه نشان‌دهنده وجود انرژی منفی در بدن و اطرافتان است،چه می‌کنید؟
مطمئنا به فکر از بین بردن این انرژی ناخوشایند می‌افتید. اما آیا با روش‌های ساده و خانگی از بین بردن انرژی منفی آشنا هستید؟
قبل از اینکه در مورد نحوه از بین بردن انرژی منفی صحبت کنیم، بهتر است موضوع مهمی را گوشزد کنم.
خانه، فقط محل زندگی و استراحت ما نیست، خانه و هر چیزی که در آن قرار دارد، نمادی از ماست. تک‌تک لوازم خانه  دارای انرژی هستند. اما اینکه انرژی این لوازم، مثبت است یا منفی؟ به انرژی کسانی که در آن خانه زندگی یا رفت‌وآمد می‌کنند، بستگی دارد.
پس، اگر در خانه خود آرامش ندارید و یا از علائم فیزیکی مثل : سردرد، تنش، بی‌قراری، سرگیجه یا بی‌خوابی در رنج و عذابید، بدانید باید دست به کار شوید و یکبار برای همیشه از شر انرژی‌های منفی موجود در محل زندگیتان خلاص شوید. اما چگونه این امر امکان‌پذیر است؟
ما در ادامه این پست، در مورد روش‌های ساده و خانگی از بین بردن انرژی منفی، بحث خواهیم کرد.

چگونه انرژی منفی را از محل زندگی خود دور کنیم؟

۱_ تنفس در هوای تازه.
یکی از موثرترین روش‌های از بین بردن انرژی منفی، نفس کشیدن در هوای تازه است. پس، برای شروع پنجره‌ها را باز کنید. به خصوص اگر این کار را اول صبح انجام دهید.
گردش هوای تازه صبحگاهی باعث ایجاد شوروهیجان زندگی می‌شود. جریان هوای تازه نه تنها روی ما بلکه روی لوازم خانه هم تاثیر مثبتی می‌گذارد.
۲_ مرتب کردن محیط زندگی.
تمیز کردن خانه و جمع‌وجور کردن به‌هم‌ریختگی، همیشه باعث ایجاد یک حس خوب و خوشایند می‌شود. شاید تا حالا علت این موضوع را نمی‌دانستید، اما الان می‌دانید چرا این حس عالی بوجود می‌آید. تمیزکردن خانه، باعث حذف انرژی منفی از محیط زندگی ما می‌شود و همین امر مسبب حال‌ هوای خوب می‌شود .
۳_ دورریختن لوازم خراب یا تعمیر آن .
یکی از جاهای تجمع انرژی منفی، لوازمی است که خراب شده و احتیاج به تعمیر دارد. همیشه سعی کنید در اولین فرصت این لوازم را تعمیر کنید و اگر قابل تعمیر نیستند، آنها را دور بریزید.
۴_ سوزاندن مریم گلی و عود.
عود، یکی از وسایل مورد نیاز در مدیتیشن است. سوزاندن آن حس‌وحال خوبی را به ما منتقل می‌کند. به غیر از عود، گیاه مریم گلی هم تاثیر زیادی در حذف انرژی منفی از محیط دارد. حتما آن را امتحان کنید.
۵_ از گیاهان طبیعی در خانه استفاده کنید.
گیاهان، انرژی منفی را جذب می‌کنند، بدون اینکه این انرژی روی آنها تاثیر بدی بگذارد. آنها همچون فیلتری قوی برای جذب انرژی منفی از محیط، عمل می‌کنند. شاید به همین دلیل، وقتی ناراحتیم و در پارک یا جنگل قدم می‌زنیم، کم‌کم حال خوبی پیدا می‌کنیم.
۶_ از نمک در چهار کنج خانه استفاده کنید.
یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای پاکسازی محیط، استفاده از نمک است. نمک به شدت جاذب انرژی منفی است. پس هر چند وقت یکبار، مقداری نمک در چهار کنج خانه بریزید. بعد از ۴۸ ساعت آن را جارو کنید، دور بریزید.
همچنین استفاده از نمک، مقابل ورودی خانه مانع ورود انرژی منفی به داخل می‌شود.
۷_ نگرش مثبت.
شاید مهم‌ترین دلیل وجود انرژی منفی در یک محل، به خاطر افکار پر از استرس و ترس صاحبین آنجا باشد.
هر چیزی که درون منزل شما قرار دارد، جاذب انرژی است. وقتی دائم به اتفاق‌های بد فکر می‌کنید. محیط اطرافتان را پر از انرژی منفی می‌کنید. و همین انرژی باعث بدتر شدن حال جسمی و روحی شما می‌شود.
۸_ از غیبت، تهمت، بدگویی پرهیز کنید.
غیبت، تهمت، بدگویی باعث ایجاد فرکانس منفی می‌شوند. در هر جایی که غیبت و بدگویی انجام شود، انرژی منفی انباشته می‌شود . این انرژی نه تنها در محیط، بلکه در وجود شما هم تجمع می‌کند. طوری که اگر کسی وارد خانه شما شود، این انرژی منفی را حس می‌کند.

۱ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    افراد حساس کسانی هستند که انرژی منفی بیشتری جذب می‌کنند مگر اینکه خودشان از حساسیت‌شان به نوعی کم کنند این افراد بسیار تأثیرپذیر هستند و اغلب زود مریض می‌شوند و نسبت به خودشان احساس منفی دارند.

    • سلام دوست عزیز.
      بله حق با شماست.
      انرژی چه مثبت چه منفی قابلیت انتقال داره و متاسفانه افراد حساس بیشتر جاذب انرژی هستند.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی