از کجا بفهمیم مردی داره بازیمون میده؟ ۱
اشتراک گذاری مطلب

از کجا بفهمیم مردی داره بازیمون میده؟

نشانه‌های مردی که داره بازیتون میده.

یکی از درگیری‌های فکری زن‌ها در رابطه با مردها، فکر کردن به سرانجام یا نتیجه یک رابطه است. زن‌ها مدام از خود می‌پرسند: آیا به من علاقه دارد؟ آیا به من فکر می‌کند؟ آیا قصدش از ادامه این دوستی، ازدواجه؟

علت این سوال‌های بی‌پایان، نگرانی بیشتر خانم‌ها نسبت به اقایون می‌باشد، و این مربوط به یکی از تفاوت‌های اصلی بین زن و مرد است.

برای زنی که وارد یک رابطه دوستی می‌شود، این نکته بسیار حائز اهمیت است که: رابطه آنها سرانجامی داشته باشد و زن در این رابطه جدید، احساس بلاتکلیفی نکند.

باید این را صادقانه عرض کنم: خانم‌ها هیچ تمایلی، به رابطه‌ای که پایان آن مشخص نیست، ندارند. و متاسفانه همین مساله، نقطه شروعی برای به بازی گرفتن احساسات آنهاست.

مردها به بهانه‌ ازدواج و آشنایی بیشتر، قدم جلو می‌گذارند ، سپس بازی بی‌رحمانه خود را شروع می‌کنند.

ما در این پست وبسایت چیکادی :

در مورد نشانه‌هایی که احساس شما توسط مردان حیله‌گر به بازی گرفته‌شده‌است، صحبت می‌کنیم:


از کجا بفهمیم مردی داره بازیمون میده


۱_ عدم رابطه جنسی=قطع رابطه:

مردانی که قصد سوءاستفاده از زنان را دارند، مدام در فکر داشتن رابطه جنسی با آنها هستند. در واقع زن‌ها را بازی می‌دهند تا بتوانند با آنها سکس را تجربه کنند و اگر زن به خواسته آنها جواب رد بدهد، حتما آن رابطه را قطع می‌کنند.

۲_ شدیدا به گوشی موبایل خود وابسته‌اند:

چرا؟ چون تمام اطلاعات آنها در این گوشی قرار دارد و آنها توسط همین گوشی، رابطه خود را با زنهای مختلف مدیریت می‌کنند و با آنها در ارتباطند.

۳_ از دیده‌شدن با زنان می‌ترسند:

اکثر قرار‌های این افراد در خانه یا مکان‌های بسیار خلوت می‌باشد، زیرا از دیده‌شدن با یک زن می‌ترسند. فراموش نکنید : این اشخاص در پی داشتن یک رابطه جدی نیستند، قصد آنها فقط و فقط خوشگذرانی است، پس کاملا مشخص است چرا نمی‌خواهند با زنان دیده‌شوند.

۴_ به قول‌هایش عمل نمی‌کند.

مردان حیله‌گر، در مورد برنامه‌های فوق‌العادهی که برای آینده دارند، صحبت می‌کنند. با اینکار حس خیلی خوبی را به زنان القا می‌کنند، ولی متاسفانه هیچوقت برنامه‌های آنها عملی نمی‌شود و در همان حد حرف باقی می‌ماند.

۵_ دستپاچه شدن در مواقع غافلگیری:

همیشه این مورد را به خاطر داشته‌باشید: مردانی که قصد بازی با احساسات زنان را دارند، همیشه در حال نقشه کشیدن هستند، و وقتی که به طور ناگهانی دوست دختر خود را در یک محل عمومی می‌بینند، سریع دستپاچه می‌شوند و اصلا از دیدن او  خوشحال نمی‌شوند.

۶_همیشه باید پیروز باشند:

آنها تمایل شدیدی به پیروزی و تسلط بر دیگران دارند، به همین دلیل هر گاه از طرف زن مقابل، به چالش کشیده‌شوند، کلافه می‌شوند و آن زن را برای همیشه از زندگی خود بیرون می‌اندازند.

امیدواریم این پست از وبسایت چیکادی مورد قبول شما بوده باشد.



۱ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سام جواب گزینه 1 مردان سوءاستفاده گر معمولاً خودشان قربانیان نوعی سوءاستفاده هستند نشانه های یک مرد سوءاستفاده گر می تواند سوءاستفاده احساسی کلامی فیزیکی یا جنسی باشد معمولاً مردانی که سوءاستفاده احساسی می کنند سوءاستفاده کلامی یا ترکیبی از سایر انواع سوءاستفاده ها را نیز مرتکب می شوند. ممنونم زحمت کشیدید اطلاع رسانی عالی بود موفق باشید.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی