کدام نوع از وبلاگ‌ها بیشترین درآمد را دارند؟ ۲
اشتراک گذاری مطلب

کدام نوع از وبلاگ‌ها بیشترین درآمد را دارند؟

موضوعات پرطرفدار در اینترنت کدامند؟
شما آزاد هستید در مورد هر چیزی که دوست دارید، بنویسید. ولی اگر قصد کسب درآمد از وبلاگ را دارید، مجبورید دنبال موضوعات پرطرفدار بگردید. چون کسب درآمد از مطالبی که فقط تعداد کمی از افراد به آن علاقه‌مندند، کمی دشوار است.
موضوعات پرطرفدار، همان مطالبی هستند که در هر لحظه، توسط افراد زیادی در اینترنت مورد جستجو قرار می‌گیرد. اما آیا شما با این موضوعات آشنا هستید؟ آیا می‌دانید کدام نوع از وبلاگ‌ها درآمد خوبی دارند؟ 
ما در این پست وبسایت چیکادی شما را با پردرآمدترین و پربازدیدترین مطالب موجود در اینترنت آشنا می‌کنیم، اما قبل از آن باید بدانید برای کسب درآمد از وبلاگ حتما قبل از راه‌اندازی وبلاگ، دو سوال زیر را از خود بپرسید و در مورد جواب آن، تحقیق و مطالعه کنید:
۱_ چه کسانی محتوای مورد نظر شما را می‌خوانند؟
۲_ چگونه از محتوای مورد نظر خود درآمد کسب کنید؟
جواب این دو سوال راهی که باید بروید را برایتان روشن و مشخص می‌کند. حال به بررسی پردرآمدترین محتواهای آنلاین می‌پردازیم:

 چه نوع وبلاگهایی بیشترین درآمد را دارند؟

۱_ غذا، تناسب اندام و زندگی سالم.

تقریبا نودونه درصد افراد عاشق غذا هستند. در این حیطه در مورد خواص مواد غذایی، مقدار کالری موجود در هر غذا، انواع رژیم غذایی چاقی و لاغری و آموزش آشپزی می‌توان مطلب نوشت. یکی از موضوعاتی که در این زمینه پول‌ساز است، مطالبی در مورد کاهش وزن، مکمل‌های غذایی و برنامه‌های عضله‌سازی و پرورش اندام است.

۲_ مد و زیبایی.

به طور طبیعی مطالب این نوع از وبلاگ‌ها در میان خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. محتوای این نوع از وب‌ها، در مورد پوشیدن، نحوه پوشیدن، آرایش و زیبایی است. دلیل سودآوری این گروه، به خاطر محصولات آرایشی است که می‌توانید به مشتری‌ها پیشنهاد بدهید.
این نوع از وبلاگها همیشه سودآور است زیرا مردم هر جا که باشند و در هر شرایطی که باشند، دوست دارند خوب به نظر برسند.

۳_موفقیت شخصی.

تقاضا برای این نوع از محتواها همیشه وجود دارد، فقط کافی است به کتابهایی که هر ساله در این زمینه منتشر می‌شود، نگاهی بیندازید.
بهترین محتوا برای چنین وبی، مطلب در مورد نحوه پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، مدیریت پول، چگونگی پرداخت بدهی و سرمایه‌گذاری برای بازنشستگی، تسلط عاطفی، دوستیابی و روابط و خانواده است.

۴_اخبار و سیاست.

دلیل محبوبیت وبلاگهای خبری بین مردم، به خاطر حس کنجکاوی افراد نسبت به اتفاقاتی است که در جهان رخ می‌دهد. البته رسانه‌های بزرگی در جهان برای پوشش‌های خبری وجود دارد. ولی وبلاگ‌هایی که دیدگاه متفاوتی نسبت به اتفاقات دارند، همیشه مورد توجه بوده‌اند.

۵_کسب درآمد آنلاین.

در بیشتر مواقع ، مردم در جستجوی اطلاعاتی در مورد چگونگی بهبود درآمد و یا به دست آوردن شغل بهتر هستند.حال وبلاگی با محتوای آموزش کسب درآمد آنلاین را در نظر بگیرید، حتما طرفداران زیادی خواهد داشت.

۶_ تربیت فرزند.

مطالب تربیت کودک همیشه یک موضوع سودآور بوده، در مورد آن فکر کنید!! کلی فروشگاه در سطح کشور برای فروش محصولات نوزادان و کودکان وجود دارد. کافی است پست‌های باکیفیت در مورد مراقبت از نوزاد، تربیت و آموزش کودک قرار دهید تا کم‌کم بازدیدکننده جذب کنید، سپس با تبلیغ محصولات این فروشگاه‌ها به درآمد برسید.

۷_ گردشگری.

خدا رو شکر امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر کسی که قصد مسافرت دارد، اول سری به موتورهای جستجو می‌زند تا اطلاعات کاملی از شهر مورد نظر بدست‌آورد. اگر توانایی راه‌اندازی یک وبلاگ کامل گردشگری را دارید، حتما اقدام کنید. چون سود خوبی از تبلیغ مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها و هتل‌ها نصیبتان خواهد شد.
در آخر یادآور می‌شویم:
فرقی نمی‌کند مطالب شما در مورد غذا، گردشگری، کسب درآمد و یا... باشد. اگر خواهان کسب درآمد از وبلاگتان هستید باید محتوای برجسته‌ای آماده کنید تا افراد بخواهند دوباره به سایت شما برگردند.


   

۲ دیدگاه

  1. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام به نظر من مادامی که درک درستی از سئو، بازاریابی در شبکه های مجازی و توانایی نوشتن محتوای خوب را داشته باشید، وبلاگ موفقی خواهید داشت به محض اینکه وبلاگ تان محبوب شود پلتفرمی برای تان فراهم می کند که از طریق آن می توانید محصولات و خدمات مختلفی را تبلیغ و بازاریابی کرده و درآمد خوبی رقم بزنید بازم تشکر مطلب عالی بود دست گلتون درد نکنه موفق و سلامت باشید.

  2. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام دوست عزیز از زحمات شما صمیمانه تشکر میکنم موفق باشید.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی