چرا مردها عاشق دخترهای بد میشن؟ ۴
اشتراک گذاری مطلب

چرا مردها عاشق دخترهای بد میشن؟

چرا مردها دخترهای بد انتخاب می‌کنند؟
دختر خوب یا بد؟ شما جزء کدام دسته از این دو گروه هستید؟ خیلی از افراد، دختر خوب را دختری ساکت و خجالتی می‌دانند که هیچوقت برای خود یا دیگران مشکلی ایجاد نمی‌کند. دختری که در روابط دوستی عالیست ولی در رابطه با مردها، انگار هیچگاه دیده‌نمی‌شود. راستش را بخواهید: این دسته از دخترها در مقایسه با دخترهای بد، شانس کمتری دارند و در بیشتر مواقع مردها، دخترهای بد را انتخاب می‌کنند؟ اما اگر جزء دختران خوب هستید، هرگز به خاطر مردها خود را تغییر ندهید. ولی با ما همراه باشید تا علت این رفتار مردها را که چرا اول دختر خوب را انتخاب نمی‌کنند، پیدا کنید.

 چرا مردها دخترهای بد را ترجیح می‌دهند؟

وقتی صحبت از دختر بد می‌شود یاد یک دختر نابودگر نیفتید. تصور مردها از دختر بد، دختری است که در روابط جنسی بین زن و مرد رفتار آزادتری دارد. یک دختر ماجراجو که دوست دارد همه چیز را برای یکبار هم شده، امتحان کند. او بدون ترس و واهمه چیزهای جدید را امتحان می‌کند. و همین تجربه‌هایی که بدون ترس انجام می‌شود، در خیلی از موارد وی را به دردسر می‌اندازد. اینجاست که مردها مثل یک شاهزاده سوار بر اسب به کمک دختر می‌آیند.
حال تصور کنید این دسته از دخترها برای مردهایی که زندگی یکنواخت و پر از قانون و محدودیت را پشت‌سر می‌گذارند، چقدر جذاب هستند.

اما آیا تصوری که مردها از دختر خوب دارند، صحیح است؟

تصور اکثر مردها از دختر خوب، این است که آنها از رابطه جنسی لذت نمی‌برند، کسل کننده و خسته‌کننده‌اند و اهل تفریح و خوشگذرونی نیستند.
این تصورات کاملا غلط است.
دختر خوب هم می‌تواند از رابطه لذت ببرد ولی فرقش اینجاست که برای روابط با مردها حدومرز دارد. او خودش را به راحتی در اختیار مردها قرار نمی‌دهد. برای رابطه داشتن با او باید پا را فراتر گذاشت و از راه درستش اقدام کرد.
همچنین کسل کننده نیستند، این دخترها هم، مثل هر جوون دیگری تفریح و خوشگذرانی را دوست دارند ولی نمی‌توانید انتظار هر نوع رابطه‌ای را از آنها داشته‌باشید.
از طرفی دخترهای خوب قوی و باهوشند. برای اینکه در کنار چنین فردی قرار بگیرید ، باید ارزش آنها را بدانید ، ارزش خود را ثابت کنید و کاری را انجام دهید که بیشتر مردان نمی‌توانند انجام دهند. آن هم این است :

یک مرد خوب باشید.

در پایان به این سوال جواب می‌دهیم:
چگونه یک دختر خوب می‌تواند یک مرد را جذب کند؟
بهترین کاری که یک دختر خوب می‌تواند برای جذب یک مرد انجام دهد ، نشان دادن ویژگی‌های دوست داشتنی یک دختر بد است ، بدون اینکه واقعاً دختر بد باشد.
بدانید که مردان از زنان چه می‌خواهند. به عنوان یک زن ، نشان دهید که شما برای امتحان کردن چیزهای جدید آماده هستید ، سرگرم کننده ، پرماجرا ، هیجان انگیز هستید و یک جاذبه جنسی دارید ، بدون اینکه آن را برای همه به نمایش بگذارید.  هرچه بیشتر بتوانید این خصوصیات را نشان دهید و در عین حال خصوصیات دختر خوب را هم داشته‌باشید، مرد زندگیتان را عاشق‌تر خواهید کرد.

۴ دیدگاه

  1. ممنون
    اما من به عنوان یک مرد فکر میکنم انتخاب هر فردی به فرهنگ اون فرد بستگی داره
    اونهایی که توی فرهنگ های روشنفکرانه و باز بزرگ میشند و یا خودشون روشنفکری رو انتخاب میکنند معمولا دنبال دخترهایی هستند که یککم در برخوردها راحت تر باشند
    خانواده های مذهبی هم سراغ دخترهای محجبه و به اصطلاح آفتاب مهتاب ندیده میرند
    این یک معادله ی ساده است
    اما هر دو نوع از این مردها در نگاه اول جذب زیبایی های ظاهری طرف میشند
    دختری که از نظر ویژگی های ظاهری سرآمد باشه مورد توجه هر دو گروه قرار میگیره

  2. abdolnabi solimaniabdolnabi solimani میگه:

    سلام بنابر این زیاد خوب بودند هم پسندیده نیست بهتر از مردان خوب اندکی هم از خود جرات اعتماد بنفس جذبه و ماجراجویی نشان دهند موفق باشید.

  3. mohammad zahedimohammad zahedi میگه:

    به نضرم هر مرد در هر سن سلیقه اش عوض میشه و نمیشه به طور کل گفت بیشتر مردها از یه مدل زن خوششون میاد٫ مورد توجه خانم های خوب (یع پسر چه بد چه خوب در اخر دنبال یه دختر خوب برای ادامه ی زندگیش و تشکیل خانواده هست اینو مطمعا باشید) اما مهم اینهکه ادم واقعا خودش باشه و جلوه نیاد بلخره یا جفتش رو پیدا میکنه یا قسمت اونها رو بهم میرسونه.

  4. منم موافقم برای بعضی مردها و زن ها آدم های دروغگو و خراب جذابیت بیشتری دارن بهشون ضربه میزنن و همچنان پیگیرش هستند براشون پول خرج می‌کنند سواری میدهند
    واقعا برای بعضی آدم ها قدر آدم خوب رو نمیدونن ب اونها بی اهمیتی براشون کادو های معمولی میخرند و آدم حسابشون نمیکنند و خلایق هرچه لایق
    همیشه هم بحث جنسی نیست ممکنه برای یه نفر هزینه کنند و اصلا رابطه ای هم نداشته باشن فقط سواری بدهند پس نگید بخاطر هیجان رابطه میرن سراغشون اونا تو روشون می‌خندند و گولشون میزنن
    چرا واقعا آدم ها قدر آدم خوب رو نمیفهمند
    واقعا کسی رو پیدا کنید که صداقت تون لذت ببره هرطوری هستید دوستتون داشته باشه براتون همه کار کنه نیاز ب نقش بازی کردن نداشته باشه وگرنه با آدم هایی که دنبال آدم های بد راه میوفتن شما بدبخت ترین میشید گاهی از ترحم نگاهی هم بهتون میندازن ولی در آخر عاشق نیستن

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی